Koller Henrietta (2024) Exemining the relationship between e-wom ( restaurant review, UGC) and financial performance. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
ready_Thesis_KHdocx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Koller_Henrietta_2024 BSc Assessment Sheet.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (204kB) |
|
PDF
Koller Henrietta_Supervisor_Weninger Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (384kB) |
Absztrakt (kivonat)
This study investigate the relationship between e-WOM( restaurant reviews, UCG) and financial performance. Data was collected from various online reviews platforms, interviews with restaurant managers and survey about how online reviews effects the consumer behavior. The study explored the role of different factors that may influence the relationship between e-WOM and financil performance. The findings provided important insights into how e-WOM can leveraged to improve the financial perfromance of restaurants.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | profit, restaurant, revenue, reviews, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |