Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company

Ilics Mercédesz (2016) Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Customer_centricity_in _the_insurance_industry.pdf] PDF
Customer_centricity_in _the_insurance_industry.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
adj.

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Customer Centricity, CRM, Insurance industry
Felhasználói azonosító szám (ID): Horváth Viktória
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 14:33
Utolsó módosítás: 2018. Júl. 30. 15:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet