Ilics Mercédesz (2016) Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Customer_centricity_in _the_insurance_industry.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (4MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Customer Centricity, CRM, Insurance industry |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Horváth Viktória |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 05. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2018. Júl. 30. 15:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |