A hazai lakossági távközlés és a kis szolgáltatók helyzete a Tarr Kft. példáján keresztül

Korsós Anna Nóra (2024) A hazai lakossági távközlés és a kis szolgáltatók helyzete a Tarr Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A hazai lakossági távközlés és a kis szolgáltatók helyzete a Tarr Kft. példáján keresztül_KorsósAnna.pdf] PDF
A hazai lakossági távközlés és a kis szolgáltatók helyzete a Tarr Kft. példáján keresztül_KorsósAnna.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2044. Május 05..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem-Tarr Kft..pdf] PDF
Titkosítási kérelem-Tarr Kft..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (381kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap_KorsósAnna.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap_KorsósAnna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Korsós Anna Nóra.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Korsós Anna Nóra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (200kB)

Absztrakt (kivonat)

A távközlés, mint szolgáltatás szinte minden ember életében jelen van Magyarországon. Mialatt a 4iG tulajdonképpen bekebelezte az országos távközlés közel 70%-át, ez a kicsi szekszárdi regionális szolgáltató talpon tudott maradni abban a formájában, amiben elindult, így az ő példájukon keresztül elemezhetném az említett szektor különös helyzetét és azt, hogy miként kell működni egy cégnek ahhoz, hogy ennek a felvásárlási folyamat következtében kialakuló piaci helyzetben talpon maradhasson. Kérdéses, hogy milyen kihívásokkal áll szembe a jövőre nézve, mind a távközlés, mind pedig maga a Tarr Kft., dolgozatom során erre is ki fogok térni. Elsősorban szeretném ismertetni a távközlés fogalmát és történetét. Ezt követően meghatározott szempontok alapján bemutatom a távközlési- és médiapiacot. Hogy pontosan mi is zajlik Magyarországon a távközlési piacon, erre is választ fogok adni, a fogyasztók és a szolgáltatók aspektusából is. Sorra fogom venni a feltételezhető eshetőségeket, hogy mikre lehet számítani a jövőben. A szakirodalmi áttekintésem középpontjában a Tarr Kft. áll, azon belül is a cég alapításának története, a jelenlegi tevékenysége és cég SWOT elemzése. Miután bemutatom a céget, ami a dolgozatom fókuszában áll, a mélyinterjú és a kérdőív során szerzett információk segítségével ismertetni fogom az általános felhasználói szokásokat, igényeket és elvárásokat, illetve specifikusan a Tarr Kft. felhasználóinak a személyes véleményére és a cég megítélésére is ki szeretnék térni. A cégvezető, Tarr János szempontjának megismerésével alaposabb bepillantást szeretnék kapni a vállalat üzleti tevékenységébe és működésébe, illetve a jövőre vonatkozó tervekre is kíváncsi vagyok. A komplett kutatás leglényegesebb pontja, hogy hogy képes az aktuális körülmények mellett helytállni a távközlési piacon a kiválasztott szolgáltató.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kábeltelevízió, mobil távközlés, távközlés, távközlési piac, távközlési szolgáltatások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:07
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet