A sportturizmus „y” és „z” generációs résztvevői

Nagy Kata (2024) A sportturizmus „y” és „z” generációs résztvevői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nagy_Kata_konzulens_Barka_Nikoletta.pdf] PDF
Nagy_Kata_konzulens_Barka_Nikoletta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (144kB)
[thumbnail of Nagy Kata_opponens_Őry Kinga.pdf] PDF
Nagy Kata_opponens_Őry Kinga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (247kB)

Absztrakt (kivonat)

A sportturizmus széleskörű lehetőségei Magyarországon is adottak. A sportturizmuson belül beszélünk passzív és aktív alkategóriákról. A passzív és aktív sport turista részvétele eltér egymástól. Aktív sport turistáról akkor beszélünk amikor az egyén részt vesz az adott sportban mint versenyző. Mind emellett a passzív turista pedig inkább kívülről szemléli azt.A generációk között fenn állnak különbségek mind életmódban mind pedig gondolkodásban. A sportturizmuson belül is beszélhetünk motivációs tényezőkről, utazási szokásokról, költési hajlandóságról. A közös cél a korcsoportok számára a világ felfedezése és a sport élményének megélése különböző a lakóhelytől távolabb eső városok, illetve országokban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: aktív, generációk, Magyarország, sport, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:07
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet