Nagy Kata (2024) A sportturizmus „y” és „z” generációs résztvevői. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy_Kata_konzulens_Barka_Nikoletta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
|
PDF
Nagy Kata_opponens_Őry Kinga.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (247kB) |
Absztrakt (kivonat)
A sportturizmus széleskörű lehetőségei Magyarországon is adottak. A sportturizmuson belül beszélünk passzív és aktív alkategóriákról. A passzív és aktív sport turista részvétele eltér egymástól. Aktív sport turistáról akkor beszélünk amikor az egyén részt vesz az adott sportban mint versenyző. Mind emellett a passzív turista pedig inkább kívülről szemléli azt.A generációk között fenn állnak különbségek mind életmódban mind pedig gondolkodásban. A sportturizmuson belül is beszélhetünk motivációs tényezőkről, utazási szokásokról, költési hajlandóságról. A közös cél a korcsoportok számára a világ felfedezése és a sport élményének megélése különböző a lakóhelytől távolabb eső városok, illetve országokban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | aktív, generációk, Magyarország, sport, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |