Naszódy Dóra (2024) Hogyan vélekedünk a nonprofitról? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_2024_Naszódy_Dóra_pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Naszódy_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (210kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_Szendrődy_Naszódy_Dóra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a nonprofit szektor sajátosságait tárgyalja. A szakirodalmi áttekintés tartalmazza a szektor alapvető működési elveit és követelmányeit. Kitérek a szektor Magyarországon specifikus jellemzőire a magyar adományozási szokásokra és sikeres adománygyűjtő kampáyokra. Továbba összefüggéseket keresek a reklámpszichológia és a sikeres adománygyűjtő kampányok között. Kutatásom célja, hogy feltérképezzem, hogyan vélekedünk a nonprofit szektorról valamint, használhatóak-e a reklámpszichológia elméletei az adománygyűjtő kampányok megszervezése során. Egy teszt segítségével mértem a kitöltők tudását és megítélését a szektorról. Az előzetes hipotézisem az volt, hogy a társadalom negatív megítéléssel vélekedeik a szektorról, vagy hiányos tudással rendelkezik arról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adománygyűjtés, civil szervezetek, civil törvény, nonprofit szektor, nonprofit szféra, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |