Illatmarketing a luxusszállodákban

Lengyel Viktória (2024) Illatmarketing a luxusszállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lengyel Viktória_Szakdolgozat _YCXPQ7.pdf] PDF
Lengyel Viktória_Szakdolgozat _YCXPQ7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Szakdolgozat _ Lengyel Viktória.pdf] PDF
Szakdolgozat _ Lengyel Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (161kB)
[thumbnail of JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Lengyel Viktória.pdf] PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Lengyel Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)

Absztrakt (kivonat)

Az illatmarketing az érzékszerveink egyikét, konkrétan az orrunk bevonását használja a márkaidentitás, illetve a vendégélmény fokozására.A luxusszállodákban az illatok segítségével egyedülálló atmoszférát teremtenek, amely azonnal felismerhetővé teszi a márkát, és emlékezetessé teszi az ott eltöltött időt.Az illatmarketing egyik célja a luxusszállodákban az, hogy az érkezés pillanatától kezdve lenyűgözze a vendégeket, és egyedi, exkluzív élményt nyújtson számukra. Dolgozatomban kitértem az érzékszervi marketing elemeire, az élő virágok fontosságára, magára az illatmarketingre, a luxus fogalmára, az új fogyasztói trendekre a turizmusban és számos nemzetközi példát említettem a nagyvilágból. Kutatásomban szakértői mélyinterjúkat alkalmaztam a téma mélyebb feldolgozásának érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: illatmarketing, innováció, luxusszállodák, marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:06
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet