Lengyel Viktória (2024) Illatmarketing a luxusszállodákban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Lengyel Viktória_Szakdolgozat _YCXPQ7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Szakdolgozat _ Lengyel Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (161kB) |
|
PDF
JDK_Szakdolgozat értékelő Bsc_Lengyel Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az illatmarketing az érzékszerveink egyikét, konkrétan az orrunk bevonását használja a márkaidentitás, illetve a vendégélmény fokozására.A luxusszállodákban az illatok segítségével egyedülálló atmoszférát teremtenek, amely azonnal felismerhetővé teszi a márkát, és emlékezetessé teszi az ott eltöltött időt.Az illatmarketing egyik célja a luxusszállodákban az, hogy az érkezés pillanatától kezdve lenyűgözze a vendégeket, és egyedi, exkluzív élményt nyújtson számukra. Dolgozatomban kitértem az érzékszervi marketing elemeire, az élő virágok fontosságára, magára az illatmarketingre, a luxus fogalmára, az új fogyasztói trendekre a turizmusban és számos nemzetközi példát említettem a nagyvilágból. Kutatásomban szakértői mélyinterjúkat alkalmaztam a téma mélyebb feldolgozásának érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | illatmarketing, innováció, luxusszállodák, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |