Zajdó András Zsolt (2024) Hungarospa Zrt. marketingtevékenységének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zajdó András Zsolt Hungarospa Zrt. marketingtevékenységének vizsgálata MEZ11P BGEKVIK Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Zajdo_Amdras_BA_KM_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (354kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Zajdó_András_Zsolt.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
Absztrakt (kivonat)
Hazánk fürdőkomplexumai közül nagy múltra tekint vissza a hajdúszoboszlói gyógyfürdő is, melyet teljes nevén a Hungarospa Hajdúszoboszlói Gyógyfürdő és Egészségturisztikai Zrt. üzemeltet. A Hungarospa hazánk egyik legmeghatározóbb fürdője, továbbá Európa legnagyobb fürdőkomplexuma és immáron lassan 100 éve, hogy felszínre tört 1091 méter mélyből a gyógyvíz Hajdúszoboszló területén 1925-ben. Szakdolgozatomban elsősorban a cég különböző marketingtevékenységeire térek ki, mutatom be, valamint elemezem minél részletesebben. Gondolok ezalatt arra, hogy a cég kiknek próbálja leginkább értékesíteni a szolgáltatásait, kik az első és másodszámú célcsoportjai, valamint ezeket a célcsoportokat hogyan próbálja meg elérni, illetve milyen marketingeszközök segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyfürdők, marketing, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, szolgátatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |