Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon

Varga Márton Zsigmond (2024) Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozati 90 varga márton-4.pdf] PDF
szakdolgozati 90 varga márton-4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Varga Márton Zsigmond_k.pdf] PDF
Varga Márton Zsigmond_k.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (672kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ Varga Márton Zsigmond.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ Varga Márton Zsigmond.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (311kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a hazai streaming és ingyenes médiafogyasztási online oldalakon vagy torrenten történő film- és sorozat fogyasztási szokásokat vizsgálom. Szekunder kutatásomban ezekkel a platformokkal kapcsolatos statisztikákat gyűjtök, illetve a fogyasztókkal kapcsolatos szakirodalmi feldolgozómunkát végzek. Primer kutatásom alatt kérdőíves kutatást alkalmazok, melynek eredményét a kutatási kérdésekkel, illetve a szekunder kutatásban felvázolt statisztikákkal vetem össze. A kapott eredményeket végül az összefoglalásban, illetve a primer kutatás elemzés részében összesítem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felhasználók, film(ek), fogyasztó(k), fogyasztói ár, fogyasztói csoportok, fogyasztói elégedettség mérése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:06
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet