Dinh Thi Tuoi (2024) Vinamilk’s communication on social media and its effect on brand perception. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dinh Thi Tuoi_ Thesis 2024.04 (8).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
|
PDF
Dinh Thi Tuoi_ Thesis 2024.04 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
|
PDF
Dinh Thi Tuoi_BGE_05282024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (126kB) |
|
PDF
Dinh Thi Tuoi_BA KM angol bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (183kB) |
Absztrakt (kivonat)
Research objectives are to provide information on the communication of brands on social media and the impact of social media on brand perception via the most popular social media platforms, such as Facebook, Instagram,... Therefore, in order to obtain valuable customer insights by means of a case study, the results of such research are essential for companies. In other words, this research will be beneficial for the case company who is expanding e- commerce market. Internationalization and social media have constantly encouraged the author to conduct such research as well as increase her knowledge in this area. After that, the concepts of social media communication will be explained, followed by the impact of social media on brand awareness in order to give a more detailed picture as part of an investigation into case study.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, commercial statistics, e-business, social change, society |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |