A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül

Szántó Krisztina Eszter (2024) A hűségprogram hatásai és jelentősége a szállodaiparban a Marriott Bonvoy példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szántó_Krisztina_Eszter_Szakdolgozat_A9HTKH.pdf] PDF
Szántó_Krisztina_Eszter_Szakdolgozat_A9HTKH.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of SzántóKrisztinaEszter_konzulensi_Karakasné.pdf] PDF
SzántóKrisztinaEszter_konzulensi_Karakasné.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (252kB)
[thumbnail of Szántó Krisztina Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf] PDF
Szántó Krisztina Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

Manapság a dinamikus piacon a fogyasztók vásárlói döntése folyamatosan változik atermékek és szolgáltatások sokaságában. Rengeteg márka verseng a különböző iparágakban,hogy az összehasonlítható termékeik és szolgáltatásaik kitüntetett figyelembenrészesülhessenek, ezért a hűséges, megbízható és tartós vendégek ésügyfélkapcsolatok felbecsülhetetlenek a vállalkozások számára. Ennek elnyerése érdekébenbizonyos tényezők már szerves és elengedhetetlenrészeivé váltak az üzletfejlesztési stratégiának, ezek közé tartozik pedig a márkaépítés és ahűségprogramok, tagsági rendszerek.A hűségprogramoknak a sikere és hatékonysága jelentősen függ a fogyasztók viselkedésimintái és a tagsági rendszerek jutalmaira adott érzelmi válaszok megértésétől éskihasználásától. A szakdolgozat azt vizsgálja miért fontos egy jól felépített hűségprogram, hogyanlehet minél több vendéget csatlakozásra bírni és miként lehet őket megtartani. Milyen hatásaivannak a programnak a vendégek elkötelezettségére és elégedettségére és miért fontos ez aszállodáknak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, hűségprogram, jövedelmezőség, lojalitás, Marriott Bonvoy, preferenciák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:04
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet