A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata

Vizuete Renato Patricio (2024) A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Vizuete Renato Patricio_O2YK6R_A_Budafok_Dohnányi_Zenekar_marketingtevékenységének_vizsgálata_szakdolgozat_végleges.pdf] PDF
Vizuete Renato Patricio_O2YK6R_A_Budafok_Dohnányi_Zenekar_marketingtevékenységének_vizsgálata_szakdolgozat_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vizuete_Renato_BA_KM_magyar.pdf] PDF
Vizuete_Renato_BA_KM_magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (355kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Vizuete Renato Patricio.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Vizuete Renato Patricio.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (99kB)

Absztrakt (kivonat)

A klasszikus zene, mint kulturális jelenség, egy olyan gazdag örökséget képvisel, amely évszázadok óta inspirálja és formálja az emberi gondolkodást és érzelmeket. A szimfonikus zenekarok, mint például a Budafoki Dohnányi Zenekar, a klasszikus zene megszólaltatásának legfontosabb intézményei, amelyek mélyen gyökereznek a zene történelmében és kulturális hagyományainkban. A klasszikus zene emlékének megőrzése és fenntartása a szimfonikus zenekarok feladata napjainkban. Azonban a kitáruló és demokratizálódó zenei- kulturális palettának köszönhetően egyre inkább megfeledkezünk róluk. Sok embernek semmiféle vagy minimális kapcsolata van eme zenei irányzattal. Ami korábban évszázados „mainstream” műfaj volt az mára „niche” hangzásvilág lett a zenefogyasztók körében.Szakdolgozatomban részletesen kitérek a kultúramarketing területére, melyről mindenképpen szót kell ejtenünk, mivel egy magaskultúrát közvetítő szervezet, egy szimfonikus zenekar van a szakdolgozat központjában.Témaválasztásom során szempont, hogy olyan témakörrel kapcsolatban kutassak, amit saját magam is relevánsnak találok, illetve az érdeklődésemet is felkeltette, mivel kevés tudással rendelkeztem arról a kutatásom kezdete előtt. Kíváncsisággal tölt el, hogy milyen kommunikációs és közönségkapcsolati eszközök alkalmazásával tud fenntarthatóan üzemelni a Budafoki Dohnányi Zenekar a magyar zenei piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közönségkapcsolatok, kultúra, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:04
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet