Vizuete Renato Patricio (2024) A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Vizuete Renato Patricio_O2YK6R_A_Budafok_Dohnányi_Zenekar_marketingtevékenységének_vizsgálata_szakdolgozat_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vizuete_Renato_BA_KM_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (355kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Vizuete Renato Patricio.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
Absztrakt (kivonat)
A klasszikus zene, mint kulturális jelenség, egy olyan gazdag örökséget képvisel, amely évszázadok óta inspirálja és formálja az emberi gondolkodást és érzelmeket. A szimfonikus zenekarok, mint például a Budafoki Dohnányi Zenekar, a klasszikus zene megszólaltatásának legfontosabb intézményei, amelyek mélyen gyökereznek a zene történelmében és kulturális hagyományainkban. A klasszikus zene emlékének megőrzése és fenntartása a szimfonikus zenekarok feladata napjainkban. Azonban a kitáruló és demokratizálódó zenei- kulturális palettának köszönhetően egyre inkább megfeledkezünk róluk. Sok embernek semmiféle vagy minimális kapcsolata van eme zenei irányzattal. Ami korábban évszázados „mainstream” műfaj volt az mára „niche” hangzásvilág lett a zenefogyasztók körében.Szakdolgozatomban részletesen kitérek a kultúramarketing területére, melyről mindenképpen szót kell ejtenünk, mivel egy magaskultúrát közvetítő szervezet, egy szimfonikus zenekar van a szakdolgozat központjában.Témaválasztásom során szempont, hogy olyan témakörrel kapcsolatban kutassak, amit saját magam is relevánsnak találok, illetve az érdeklődésemet is felkeltette, mivel kevés tudással rendelkeztem arról a kutatásom kezdete előtt. Kíváncsisággal tölt el, hogy milyen kommunikációs és közönségkapcsolati eszközök alkalmazásával tud fenntarthatóan üzemelni a Budafoki Dohnányi Zenekar a magyar zenei piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közönségkapcsolatok, kultúra, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |