Lőrincz Ádám (2024) Successful Management of Hotel F&B. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Thesis Of Ádám Lőrincz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő lap Lőrincz Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (166kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Adam Lorincz_2024.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
In the dynamic and competitive hospitality industry of hotel food and beverage (F&B) is a strategic area that not only contributes to the hotel's complex revenue, but also plays a key role in deepening customer relationships and shaping the brand image. The excellence of the Hotel F&B sector not only generates long-term guest loyalty by increasing guest satisfaction, but also contributes to strengthening the hotel's market position, allowing it to target different market segments. In this thesis I am writing about the importance of team work in hotel restaurant. I was influenced by personal experiences and also by the F&B manager of Novotel Budapest Danube, who was my boss during my internship.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, cost control, food industry, profit, team |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |