Successful Management of Hotel F&B

Lőrincz Ádám (2024) Successful Management of Hotel F&B. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Thesis Of Ádám Lőrincz.pdf] PDF
Thesis Of Ádám Lőrincz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő lap Lőrincz Ádám.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő lap Lőrincz Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (166kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Adam Lorincz_2024.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Adam Lorincz_2024.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

In the dynamic and competitive hospitality industry of hotel food and beverage (F&B) is a strategic area that not only contributes to the hotel's complex revenue, but also plays a key role in deepening customer relationships and shaping the brand image. The excellence of the Hotel F&B sector not only generates long-term guest loyalty by increasing guest satisfaction, but also contributes to strengthening the hotel's market position, allowing it to target different market segments. In this thesis I am writing about the importance of team work in hotel restaurant. I was influenced by personal experiences and also by the F&B manager of Novotel Budapest Danube, who was my boss during my internship.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Accor Hotels, cost control, food industry, profit, team
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:04
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet