Sőrés Luca (2024) Product Placement: 007. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SőrésLuca_szakdolgozat_N1GHG4.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Sőrés Luca_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (291kB) |
|
PDF
Sőrés Luca_bírálati lap_VI.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (211kB) |
Absztrakt (kivonat)
A márkák az egész életünket végigkísérik, megpillanthatjuk őket filmekben, sorozatokban vagy akár az utcán sétálva is. Szakdolgozatom a termékelhelyezés, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatásáról szól. Kutatásom célja, hogy a termékmegjelenítéssel kapcsolatos alapfogalmak ismertetését követően megmutassam a James Bond filmsorozaton keresztül a márkák megjelenítésének változását, majd ismertessem a különböző lehetséges kimenetet, amerre a termékmegjelenítés haladhat. Primer kutatásom révén pedig a nézőkre való hatását vizsgálom és az általuk adott visszajelzésekből következtetek a fogyasztói attitűdre a márkamegjelenítésekkel szemben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | James Bond, marketingkommunikáció, márka, termékelhelyezés, virtuális termékelhelyezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |