Product Placement: 007

Sőrés Luca (2024) Product Placement: 007. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SőrésLuca_szakdolgozat_N1GHG4.pdf] PDF
SőrésLuca_szakdolgozat_N1GHG4.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sőrés Luca_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf] PDF
Sőrés Luca_BA KM magyar bírálati lap BELSŐ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (291kB)
[thumbnail of Sőrés Luca_bírálati lap_VI.pdf] PDF
Sőrés Luca_bírálati lap_VI.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

A márkák az egész életünket végigkísérik, megpillanthatjuk őket filmekben, sorozatokban vagy akár az utcán sétálva is. Szakdolgozatom a termékelhelyezés, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatásáról szól. Kutatásom célja, hogy a termékmegjelenítéssel kapcsolatos alapfogalmak ismertetését követően megmutassam a James Bond filmsorozaton keresztül a márkák megjelenítésének változását, majd ismertessem a különböző lehetséges kimenetet, amerre a termékmegjelenítés haladhat. Primer kutatásom révén pedig a nézőkre való hatását vizsgálom és az általuk adott visszajelzésekből következtetek a fogyasztói attitűdre a márkamegjelenítésekkel szemben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: James Bond, marketingkommunikáció, márka, termékelhelyezés, virtuális termékelhelyezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:04
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet