Kovács Fanni Bianka (2024) A Tokaji Borvidék: Kihívások és fejlesztések. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács Fanni Bianka_szakdolgozat_J0LWDY.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Április 30.. Download (4MB) |
|
PDF
Aláírt titkosítási pecsétes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kovács Fanni Bianka_Szakdolgozat értékelő_BK20240524.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (446kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
Absztrakt (kivonat)
Budapest után a vidéki térségeket is elérte a gasztroforradalom. A Tokaj és Nyíregyháza turisztikai térség legjelentősebb települése, Tokaj, a nemzetközi szinten is elismert, rangos borkülönlegesség, a Tokaji Aszú hazája. A Magyarország egyik legjelentősebb turisztikai potenciáljával rendelkező Tokaj lehetőségeinek kihasználása érdekében átfogó fejlesztések indulnak belvárosában. Megújulnak az építészeti kincsek 800 méter hosszan a város főutcájában, egységes képet kapnak az utcák és a terek, valamint kávézók, éttermek és szálláshelyek nyílnak. A szakdolgozat kutatásának célja a Tokaji borvidék kihívásainak és turisztikai projektfejlesztésének átfogó elemzése. A Tokaji borvidék turisztikai vonzerejének vizsgálata, valamint a turizmus helyzete Tokaj-Hegyalján, beleértve a látogatószámokat, a turisztikai bevételt és más releváns mutatókat. Kutatásom során feltérképeztem a Tokaji borvidék aktuális helyzetét, a fejlesztések szükségességét, valamint versenyképességének növelési lehetőségét. Ezeken túl felmértem, hogy a Tokaji borvidék mennyire népszerű a magyarországi utazók körében, az ide látogatók milyen célokkal és igényekkel keresik fel a borvidéket és Tokaj városát, továbbá választ keresek arra a kérdésre is, hogy a tokaji fejlesztések mennyire ismertek az utazók körében és hogyan gondolkodnak a turisztikai fejlesztés célszerűségéről és hatékonyságáról, s befolyásolhatják-e az utazási döntéseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bormarketing, borturizmus, magyarországi borvidékek, Tokaj, turizmusfejlesztés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |