Kovács Anett (2024) Borfogyasztási szokások és borászati események: Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács Anett_Szakdolgozat_2024_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
Kovacs_Anett_BA_KM_magyar.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (298kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kovács_Anett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (99kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a Nap-völgy Borászat és Élménybirtok és Hilltop Borászat marketingtevékenységét elemzi, különös tekintettel a borászati események fontosságára. Összehasonlítom a két típusú borászat kommunikációs stratégiáit, és piackutatással feltárom ezen események kapcsán a fogyasztók értesülési módjait, preferenciáit, valamint borfogyasztási és vásárlási szokásait. Kutatásom során, nemenkénti bontást alkalmazok a válaszok feldolgozására, de külön elemzem a két borászatot ismerő válaszadók adatait is. Végezetül, a megismert borfogyasztási és vásárlási eredmények összességét összevetem egy 2023-ban készült, reprezentatív kutatás adataival is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, borászat, borászati események, borfogyasztás, bormarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |