Borfogyasztási szokások és borászati események: Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése

Kovács Anett (2024) Borfogyasztási szokások és borászati események: Egy kis és egy nagy borászat marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Anett_Szakdolgozat_2024_.pdf] PDF
Kovács Anett_Szakdolgozat_2024_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Kovacs_Anett_BA_KM_magyar.pdf] PDF
Kovacs_Anett_BA_KM_magyar.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (298kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kovács_Anett.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap KÜLSŐ_ Kovács_Anett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (99kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a Nap-völgy Borászat és Élménybirtok és Hilltop Borászat marketingtevékenységét elemzi, különös tekintettel a borászati események fontosságára. Összehasonlítom a két típusú borászat kommunikációs stratégiáit, és piackutatással feltárom ezen események kapcsán a fogyasztók értesülési módjait, preferenciáit, valamint borfogyasztási és vásárlási szokásait. Kutatásom során, nemenkénti bontást alkalmazok a válaszok feldolgozására, de külön elemzem a két borászatot ismerő válaszadók adatait is. Végezetül, a megismert borfogyasztási és vásárlási eredmények összességét összevetem egy 2023-ban készült, reprezentatív kutatás adataival is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bor, borászat, borászati események, borfogyasztás, bormarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:04
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet