Magyarország Országmárkája

Havalda Tímea (2024) Magyarország Országmárkája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Magyarország országmárkája - Havalda Tímea.pdf] PDF
Magyarország országmárkája - Havalda Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Havalda Tímes _ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ .pdf] PDF
Havalda Tímes _ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (205kB)
[thumbnail of Havalda Tímea BÍRÁLATA.pdf] PDF
Havalda Tímea BÍRÁLATA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (196kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásom alanya nem más, mint Magyarország országmárkája és országimázsa. A kutatás keretében részletesen megvizsgáltam hazánk történelmi és kulturális hátterét, amely nagy mértékben hozzájárult az országimázs kialakulásában és rávilágítottam arra, hogy ezek a tényezők miként formálták az ország identitását, mind a mai napig. Mindemellett igyekeztem meghatározni, hogy hova sorolható be Magyarország a régión belül. Az országmárkázás elméleti hátterének bemutatása mellett összehasonlító elemzésben terjesztettem ki a vizsgálatot más országokra, beleértve gazdagabb és szegényebb országokat egyaránt. A megfigyelhető különbségekre és hasonlóságokra való rávilágítással igyekeztem mélyebb betekintést nyújtani abba, hogy Magyarország hol is helyezkedik el nemzetközileg. Milyen kihívásokkal szembesül, valamint milyen lehetőségekkel rendelkezik a többi ország mellett. Igyekeztem számos következtetést levonni abból a szempontból, hogy országunk miben fejlődhetne, így a kutatás nem csupán elemző, hanem a jövőre irányuló ajánlásokat is tartalmaz, amelyek az ország pozitív imázsának és országmárkájának fejlesztéséhez járulhatnak hozzá. Elsődleges célom a dolgozatom során, hogy választ kapjak arra a kérdésemre, hogy hogyan is alakult ki Magyarország imázsa, valamint, milyen véleménnyel vannak saját állampolgárai róla.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, fejlődés, Magyarország, országmárka, országmárkázás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:03
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet