Havalda Tímea (2024) Magyarország Országmárkája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Magyarország országmárkája - Havalda Tímea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Havalda Tímes _ BA KM magyar bírálati lap BELSŐ .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
Havalda Tímea BÍRÁLATA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (196kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom alanya nem más, mint Magyarország országmárkája és országimázsa. A kutatás keretében részletesen megvizsgáltam hazánk történelmi és kulturális hátterét, amely nagy mértékben hozzájárult az országimázs kialakulásában és rávilágítottam arra, hogy ezek a tényezők miként formálták az ország identitását, mind a mai napig. Mindemellett igyekeztem meghatározni, hogy hova sorolható be Magyarország a régión belül. Az országmárkázás elméleti hátterének bemutatása mellett összehasonlító elemzésben terjesztettem ki a vizsgálatot más országokra, beleértve gazdagabb és szegényebb országokat egyaránt. A megfigyelhető különbségekre és hasonlóságokra való rávilágítással igyekeztem mélyebb betekintést nyújtani abba, hogy Magyarország hol is helyezkedik el nemzetközileg. Milyen kihívásokkal szembesül, valamint milyen lehetőségekkel rendelkezik a többi ország mellett. Igyekeztem számos következtetést levonni abból a szempontból, hogy országunk miben fejlődhetne, így a kutatás nem csupán elemző, hanem a jövőre irányuló ajánlásokat is tartalmaz, amelyek az ország pozitív imázsának és országmárkájának fejlesztéséhez járulhatnak hozzá. Elsődleges célom a dolgozatom során, hogy választ kapjak arra a kérdésemre, hogy hogyan is alakult ki Magyarország imázsa, valamint, milyen véleménnyel vannak saját állampolgárai róla.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettség, fejlődés, Magyarország, országmárka, országmárkázás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |