Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül

Palenyik Noémi (2024) Márkaérték vizsgálata a Zeina Hotels brand példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Palenyik_Noémi.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Palenyik_Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Május 02..

Download (3MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (190kB)
[thumbnail of Palenyik Noémi_konzulens_Bártfai Endre.pdf] PDF
Palenyik Noémi_konzulens_Bártfai Endre.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (146kB)
[thumbnail of Palenyik Noémi szakdolgozat bírálat Csibi Sándor.pdf] PDF
Palenyik Noémi szakdolgozat bírálat Csibi Sándor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (254kB)

Absztrakt (kivonat)

Témám aktualitása rendkívül lényeges napjainkban, hiszen a márkák értékének vizsgálata kiemelt jelentőséggel bír az egyre gyorsabban változó, versengő üzleti életben. Fontos megjegyezni, hogy a márkák a szállodaiparban nem csupán szolgáltatásokat, élményeket reprezentálnak, hanem kiemelkedő jelentőséggel bír az ügyféltartásban. A szállodák elsődleges céljai közé tartozik az, hogy a legalább már egyszer megszállt vendégek olyan élményt kapjanak az adott hoteltől, hogy azok a vendégek biztosan visszatérjenek majd máskor is, és ennek egyik elengedhetetlen eleme egy kiváló, maradandó és remélhetőleg egy felejthetetlen márka kiépítése. A Zeina Hotels, mint az exkluzív budapesti szállodák egyik fontos képviselője kiemelkedik a sorból, hiszen imázsa, megjelenése számos vendégben maradandó nyomot hagy, mely ebben a gyorsan változó világban már-már egyedinek számít. Márkájának elemzése lehetőséget teremt arra, hogy részletesen megismerjük, hogyan alakul és kommunikál a márka imázsa.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékelemzés, márka, márkahűség, márkastratégiák, szállodaipar
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:03
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet