László Balázs (2016) The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Laszlo_Balazs_Dissertation.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Magyar cím
Az online kommunikáció hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira
Angol cím
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Generation y, Generation z, Online communication, Consumer behavior , Social media, Online advertisements |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 06. 13:30 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 13. 15:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |