Czene Tímea Vanda (2024) A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Márka brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
1. sz- melléklet - Interjú kérdések és átiratok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (347kB) |
|
PDF
2. sz. Melléklet - Kérdőív kérdések és eredmények.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Czene Tímea Vanda_k.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (684kB) |
|
PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ Czene Tímea Vanda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (318kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom az egyik legnépszerűbb magyar üdítőitallal foglalkozik, ami nem más, mint a sokak által ismert Márka üdítő. A dolgozatomban azt kutattam, hogy hogyan változott a brand élete, megítélése és legfőképpen a marketingkommunikációja az elmúlt 50 év során. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy a cég a mai napig egy 100%-ban magyar tulajdonú kis- és középvállalkozás, ami töretlenül kitörő sikereket ér el belföldön és külföldön egyaránt, és megállja a helyét a híres nemzetközi láncokkal telített piacon. Többet között ezért is tartom érdemesnek és érdekesnek vizsgálni az említett hazai terméket. A célom az volt, hogy minél nagyobb rálátást nyerjek a fogyasztói megítélésre és véleményekre, továbbá az egyik jelenlegi tulajdonos, illetve a marketing igazgató belső meglátásaira, ezzel pedig egy teljes képet tudjak formálni a „Márkáról”. A kutatási kérdéseimet személyes interjúkkal és kérdőívvel boncolgattam, hogy több szemszögből és a különböző korosztályoktól is elegendő információt kapjak. Összességében pedig elmondható, hogy a Márka üdítő számos megpróbáltatáson ment keresztül az évtizedek alatt, de a brand sosem tűnt el a köztudatból. A „Márka” kommunikációja is számottevően változott, kezdve a marketing stratégiától az igénybe vett marketingkommunikációs eszközökig. A vállalat egy új korszakát éli, mely innovációt és változásokat eredményezett, mind az üdítőkben, mind a marketingkommunikációjukat illetően, melyek egyes fogyasztói rétegekben pozitívan, másoknál néha negatívan csapódnak le, de ez a vállalat töretlen fejlődésében és korszerűsödésében nem szabott gátakat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketing eszközök, marketingkommunikáció, márka, Márka üdítő, üdítőital |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |