Urbán Dániel Márk (2024) Magyarország, mint országmárka. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Magyarország, mint országmárka Urbán Dániel Márk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Urbán Dániel Márk _BA KM magyar bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
|
PDF
Urbán Dániel Márk bírálat .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (193kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásomban Magyarország országimázsával foglalkoztam. Megvizsgáltam, hogyan működik a magyar országmárka és hol helyezkedik el a régióban. A dolgozatomban megvizsgáltam Magyarország országmárkáját/országimázsát, annak kialakulását és fejlődését napjainkban. Emellett összehasonlítottam más országokkal - gazdagabb, szegényebb, fejlettebb országokkal -, hasonlóságokat, valamint különbségeket keresve, majd az összehasonlítást követően következtetéseket vontam le, hogy esetleg országunknak miben kellene még fejlődnie. Célom a dolgozattal, hogy rájöjjek, hogy vajon mi, Magyarország állampolgárai, valamint más országok lakói, hogyan látják, milyen véleménnyel vannak hazánkról. A kutatás elősegítéséhez primer kutatást végeztem kérdőíves formában, azonban már korábban feldolgozott adatokat is használtam, így a szekunder kutatás is megjelent a dolgozatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Európa, Közép-Európa, Magyarország, országimázs, országmárka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:02 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:02 |
Actions (login required)
Tétel nézet |