A Spotify útja a felhasználók szívéig: Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon

Németh Boglárka (2024) A Spotify útja a felhasználók szívéig: Customer journey fókuszban a zenei streaming platformon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Spotify útja a felhasználók szívéig....pdf] PDF
A Spotify útja a felhasználók szívéig....pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Eredetiség.pdf] PDF
Eredetiség.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (38kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap Németh Boglárka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap Németh Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (197kB)
[thumbnail of BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Németh_Boglárka.pdf] PDF
BA KM magyar bírálati lap BELSŐ_Sarkadi_Németh_Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi évtizedekben a vállalati kultúrák és stratégiáik berendezkedése nagyívű átalakuláson ment át a termelésközpontú felfogástól a vásárlóközpontú megoldások irányába. A vállalkozások megértették, hogy a sikeres üzlet kulcsa, hogy időről időre felülmúlják vásárlóik és ügyfeleik elvárásait annak érdekében, hogy hosszú távon meg tudják tartani őket, és képesek legyenek az ügyfélhűség kialakítására. Ehhez nyújt számukra segítséget az ügyfélút-térkép, mely megmutatja, milyen utat jár be az ügyfél a probléma illetve igény felmerülésétől egészen a hűség kialakulásáig. A kutatás célja az ügyfélút-térkép szerepének elemzése, és hogy hogyan alkalmazzák egyes vállalkozások az ügyfélélmény javításához és s visszatérő ügyfelek számának növeléséhez. A kutatás során akadémiai és szakirodalmi források felhasználásával, valamint primer kutatási módszerrel került elemzésre a Spotify alkalmazás ügyfeleinek ügyfélútja, melynek eredményeképp arra a következtetésre jutottunk, hogy az ügyfélút-térkép rendkívül hasznos a célfogyasztók szegmentációjához. Ennek segítségével a szolgáltatások és termékek, ezáltal az ügyfélélmény is személyre szabott lesz, így növelve az elégedett ügyfelek számát és elősegítve a hűséges, visszatérő fogyasztók kialakulását. A dolgozat így egy megerősítés a vállalkozások számára az ügyfélút-térkép alkalmazásának hasznosságáról, és egyúttal egy pozitív visszajelzés az ügyfelektől is, hogy az ügyfélút feltérképezése hasznos, és a jövőben elengedhetetlen összetevőjét képezi a sikeres vállalkozások stratégiájának.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Customer Journey, fogyasztói magatartás, márkahűség, Spotify, Vásárlói élmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:02
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet