Nagy Johanna (2024) A mesterséges és az érzelmi intelligencia kapcsolódási pontjai a logisztikával: Az Amazon esettanulmánya. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nagy Johanna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
|
PDF
Nagy Johanna-BGE-MA ELM bírálati lap.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt években egyre növekvő figyelem irányul a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazására, és hatásaira a különböző iparágakban. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam, képes-e a MI a jövőben kiváltani az emberi jelenlétet a logisztikai döntések terén, különös tekintettel az érzelmi intelligencia szerepére. Az Amazon vállalat példáján keresztül bemutattam a jelenlegi technológiai megoldásokat az ügyfélszolgálat, beszerzés, raktározás és kiszállítás terén. Megállapítottam, hogy bár a MI nagy segítséget nyújt a logisztikai folyamatokban, az emberi szerep kiemelkedő fontosságú marad. A vállalatoknak meg kell érteniük az ügyfelek igényeit, a fenttarthatóság, a közös fejlődés és együttműködés kiemelt fontosságú. A sikerhez a kreativitás és az emberi kapcsolatok menedzselése elengedhetetlen, és ezek a tényezők nem pótolhatóak mesterségesen. A versenyelőny érdekében az emberek és az érzelmek továbbra is kulcsfontosságúak maradnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Amazon, digitalizálás - digitalizáció, érzelmi intelligencia, logisztika, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |