Városimázs és turisztikai kínálat vizsgálata Pakson

Dévényi Aliz (2024) Városimázs és turisztikai kínálat vizsgálata Pakson. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of DévényiAliz_szakdolgozat_GYIXBB.pdf] PDF
DévényiAliz_szakdolgozat_GYIXBB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Dévényi Alíz_konzulensi bírálat_SiposE.pdf] PDF
Dévényi Alíz_konzulensi bírálat_SiposE.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)
[thumbnail of Dévényi Aliz_opponens_Szabó Mihály.pdf] PDF
Dévényi Aliz_opponens_Szabó Mihály.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (171kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja Paks imázsának, illetve turizmusának vizsgálata. A szekunder kutatás feltárja a téma elméleti hátterét. Szó esik az imázs jelentőségéről a turizmusban, s ezen felül a marketing fontossága is ismertetésre kerül. Feltérképezi továbbá Paks kínálati, imázsteremtő, valamint arculati elemeit, továbbá a városmarketing stratégia, valamit az integrált városfejlesztési stratégia lényeges pontjai is említésre kerülnek. A primer kutatásban mind a kínálati, mind a keresleti oldal szemszögéből készült az elemzés, annak érdekében, hogy mindkét fél meghallgatásra kerüljön. A dolgozat elsősorban belső imázsvizsgálaton alapszik, a kérdőíves felmérés válaszadói kizárólag a helyiek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, imázs, marketing, márka, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:01
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet