Dévényi Aliz (2024) Városimázs és turisztikai kínálat vizsgálata Pakson. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DévényiAliz_szakdolgozat_GYIXBB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Dévényi Alíz_konzulensi bírálat_SiposE.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
|
PDF
Dévényi Aliz_opponens_Szabó Mihály.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (171kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja Paks imázsának, illetve turizmusának vizsgálata. A szekunder kutatás feltárja a téma elméleti hátterét. Szó esik az imázs jelentőségéről a turizmusban, s ezen felül a marketing fontossága is ismertetésre kerül. Feltérképezi továbbá Paks kínálati, imázsteremtő, valamint arculati elemeit, továbbá a városmarketing stratégia, valamit az integrált városfejlesztési stratégia lényeges pontjai is említésre kerülnek. A primer kutatásban mind a kínálati, mind a keresleti oldal szemszögéből készült az elemzés, annak érdekében, hogy mindkét fél meghallgatásra kerüljön. A dolgozat elsősorban belső imázsvizsgálaton alapszik, a kérdőíves felmérés válaszadói kizárólag a helyiek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, imázs, marketing, márka, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |