Pingiczer Anett (2024) Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pingiczer Anett szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Pingiczer Anett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (203kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_értékelés_PingiczerAnett_SzőkeA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (195kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az influencerek kiemelkedő szerepet játszanak a turisztikai szektorban, hiszen képesek hatalmas közönségeket elérni és inspirálni az utazással kapcsolatos élményekre, célpontokra és szolgáltatásokra vonatkozóan. Az általuk létrehozott tartalmak - legyenek azok blogbejegyzések, videók, képek vagy közösségi média posztok - jelentős befolyással lehetnek az emberek utazási döntéseire és preferenciáira. Számos szereplő alkalmazza az influencereket a turisztikai iparban marketing célokra.A téma relevanciáját mutatja, hogy az internetes jelenlét egyre nagyobb teret kap a mindennapokban, így az utazások tervezésében is, ahol az utazókra akarva és akaratlanul is befolyással bír minden információ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | blog, influencer, marketing, online reklám, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |