Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében

Pingiczer Anett (2024) Influencerek szerepe a turisztikai célpontok népszerűsítésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pingiczer Anett szakdolgozat.pdf] PDF
Pingiczer Anett szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelő Bsc_Pingiczer Anett.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelő Bsc_Pingiczer Anett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (203kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_értékelés_PingiczerAnett_SzőkeA.pdf] PDF
Szakdolgozat_értékelés_PingiczerAnett_SzőkeA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (195kB)

Absztrakt (kivonat)

Az influencerek kiemelkedő szerepet játszanak a turisztikai szektorban, hiszen képesek hatalmas közönségeket elérni és inspirálni az utazással kapcsolatos élményekre, célpontokra és szolgáltatásokra vonatkozóan. Az általuk létrehozott tartalmak - legyenek azok blogbejegyzések, videók, képek vagy közösségi média posztok - jelentős befolyással lehetnek az emberek utazási döntéseire és preferenciáira. Számos szereplő alkalmazza az influencereket a turisztikai iparban marketing célokra.A téma relevanciáját mutatja, hogy az internetes jelenlét egyre nagyobb teret kap a mindennapokban, így az utazások tervezésében is, ahol az utazókra akarva és akaratlanul is befolyással bír minden információ.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: blog, influencer, marketing, online reklám, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Júl. 15. 10:01
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 15. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet