Szikora Szilvia (2024) A játékosításban rejlő lehetőségek vizsgálata éttermek esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SzikoraSzilvia_szakdolgozat_WXXLVE.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
240514_Bsc_SzikoraSzilvia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (148kB) |
|
PDF
szikora_szilvia_opponens_lakatos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (160kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az éttermek és vendéglátóipari egységek állandó kihívással szembesülnek, hogy hogyan tűnjenek ki a versenytársaik közül és hogyan tudják magasabb szintre emelni a vendégelégedettséget. A modern technológia térnyerésével ez a feladat még inkább előtérbe került, hiszen az éttermeknek és más vendéglátóhelyeknek lépést kell tartaniuk a vendégek folyamatosan változó igényeivel és elvárásaival. Ebben tud segíteni a játékosítás, ami egy olyan megközelítés, amely új lehetőségeket nyit az éttermek számára a vendégélmény javítására és a vendégelégedettség növelésére. A játékosítás során olyan játékos elemeket építenek be nem játékos környezetbe, az éttermi élménybe, mint például pontrendszerek, tematikák, küldetések, hűségprogramok és jutalmak, hogy motiválják és elkötelezzék a vendégeket a hely iránt.A kutatásom során netnográfiai vizsgálatot végeztem három különböző étterem online marketingjében alkalmazott játékosítási elemek elemzésére, valamint egy kérdőíves felmérést, hogy feltérképezzem a vendégek véleményét és preferenciáit, amelyre összesen 101 válasz érkezett.Az eredményekből látható, hogy bár a játékosítás hatékony eszköz lehet az új vendégek vonzására és a vendégelégedettség növelésére, fontos tudatosítani, hogy ez önmagában nem elegendő a vendéghűség kialakításához, hiszen a minőségi étel és ital továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik ebben a folyamatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Játékosítás, online marketing, tematikus étterem, vendégelégedettség, vendégélmény, vendéghűség, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 15. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |