A közösségi médiában rejlő lehetőségek turisztikai vállalkozások számára

Pintye Tímea (2014) A közösségi médiában rejlő lehetőségek turisztikai vállalkozások számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pintye Tímea.pdf] PDF
Pintye Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Turizmusmarketing, Marketing, Marketingeszköz, Facebook, Turisztikai vállalkozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 11:32
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 01. 12:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet