Niazi Hila (2023) TQM modell összehasonlítása a Raiffeisen Bank és McDonald's vállalaton keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Niazi Hila FOSZK-gazdmen záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. December 13.. Download (475kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 CamScanner 2023-12-13 22.07.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (301kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 összefoglalás végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2033. December 13.. Download (202kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Niazi Hila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (229kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Nemes Balázs külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (93kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom célja, hogy bemutassam, összehasonlítsam a Raiffeisen Bank Zrt. és McDonald’s vállalaton belüli TQM szemlélet sajátosságát. Témaválasztásom oka a következő: gyakorlati jelenségekkel szeretném ábrázolni, kifejteni a párhuzamokat. Dolgozom mindkét vállalatnál, a McDonald’s-nál kifejezetten ezzel foglalkozom, ügyfélélményért vagyok felelős az egyik étteremben. Célom, hogy a digitalizáció bevonásával, hogyan lehet még hatékonyabban kielégíteni az ügyfelek és vendégek igényeit. Manapság sokkal fontosabb, hogy személyre szabottan tudjunk termékeket eladni, egy-egy célcsoportot megközelíteni, szükségleteket kielégíteni. Habár két teljesen már koncepciójú és jellegű vállalatot hasonlítok össze, mégis számos eszköz ugyanaz. Záródolgozatom készítése során szerettem volna bemutatni külön-külön a két vállalat TQM-szemléletét, eszközeit, majd a végén végezni egy összehasonlítást. Úgy gondolom, hogy a mai világban egyre fontosabb az, hogy felismerjük a változásokat és erre reagáljunk, a digitalizáció kulcsfontosságú, a fiatalabb generációkat már csak így lehet megszólítani, itt a magam nevében is beszélek. Az idősebb generációnak pedig fel kell venni az ütemet és „haladniuk kell a korral”. Fontosak a finomhangolások, személyre szabások, egyedi igények felmérése is. Célom volt, hogy a leírt elemzési módszereket megismerhessem, és szakmai tapasztalatom alapján átélhessem. A következtetéseket záródolgozatomban kifejtve és elemezve ismertettem, ezek alapján jutottam munkám téziséhez. Munkám során fő kiindulópontként a TQM-modell alapos kivesézése volt, bemutatása, történeti áttekintése, szerepe Magyarországon, nem utolsósorban egyes árnyoldalait is szerettem volna szemléltetni. A két vállalat pedig a gyakorlati példa, habár nagyon különböző, mégis nagyon hasonló vonásai vannak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | banki hitelezés, bankvilág, hazai bankok, minőségügy, nagyvállalatok | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:38 | 
| Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:38 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
