Cziráki Zsófia Katalin (2023) Az emberi erőforrás hatása a vendégelégedettségre a Hotel Collectnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Cziraki_Zsofia_CKYUK7.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12.. Download (3MB) |
|
PDF
Titkositasi_Kerelem_Cziraki_Zsofia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (263kB) |
|
PDF
BA_O_Cziraki_zsofia.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12.. Download (436kB) |
|
PDF
CzirákiZsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
BA_B_Cziráki_Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az emberi erőforrás hatása a vendégélményre a Hotel Collectnél Cziráki Zsófia Absztrakt A szakdolgozat a szekunder, majd a primer kutatás mentén épül fel. A szekunder kutatás szakirodalmi részt, a szálloda belső adatait, valamint egyéb piaci információkat tartalmaz. A primer kutatás pedig a menedzserek és alkalmazottak között végzett a mélyinterjúkat és a fókuszcsoportos megkérdezést foglalja magában. Az első, szakirodalmi rész célja egy kellő mennyiségű háttérinformáció összegyűjtése volt, hogy megalapozza és elősegítse a gyakorlati rész befogadását. A második, gyakorlati részben a nemzetközi piac ismertetése után bemutatásra kerül a Hotel Collect. Ez egy nagyon különleges hotel Budapest belvárosában. A szálloda üzemeltetése a vendégelégedettség és a jövedelmezőség közötti kapcsolaton alapszik, melynek a legnagyobb befolyásoló tényezője az emberi erőforrás. Erre építik a marketingstratégiájukat is. A primer kutatás célja az volt, hogy feltérképezzem a humán erőforrás szerepét a vendégélményre a Hotel Collect példáján keresztül. Minden jelenlegi front office dolgozója s szállodának valamilyen formában megkérdezésre került mélyinterjú vagy fókuszcsoportos megkérdezés keretein belül. A kutatás legfőbb eredményei: Azt tapasztalták, hogy határozottan van kapcsolat a vendégelégedettség és a jövedelmezőség között, ami nagyrészt a humán erőforráson múlik, illetve, hogy ezáltal az emberi erőforrás jelentős hatással bír a vendégélményre. Végül, de nem utolsó sorban a tanulmányaim alatt szerzett ismereteim, a primer és szekunder kutatások eredményei és a szállodában töltött munkám tapasztalatai alapján többek között az alábbi javaslatokat neveztem meg a Hotel Collect számára: - Online megjelenés erősítése - Felhasználói élmény javítása - CRM rendszer kialakítása, - Felhasználói adatok elemzése és annak optimalizálása, - Partneri együttműködések tagjainak bővítése, - Dolgozói elégedettség mérése,
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, szolgáltatásmenedzsment, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |