Az emberi erőforrás hatása a vendégelégedettségre a Hotel Collectnél

Cziráki Zsófia Katalin (2023) Az emberi erőforrás hatása a vendégelégedettségre a Hotel Collectnél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Cziraki_Zsofia_CKYUK7.pdf] PDF
Cziraki_Zsofia_CKYUK7.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12..

Download (3MB)
[thumbnail of Titkositasi_Kerelem_Cziraki_Zsofia.pdf] PDF
Titkositasi_Kerelem_Cziraki_Zsofia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (263kB)
[thumbnail of BA_O_Cziraki_zsofia.pdf] PDF
BA_O_Cziraki_zsofia.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 12..

Download (436kB)
[thumbnail of CzirákiZsófia.pdf] PDF
CzirákiZsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of BA_B_Cziráki_Zsófia.pdf] PDF
BA_B_Cziráki_Zsófia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az emberi erőforrás hatása a vendégélményre a Hotel Collectnél Cziráki Zsófia Absztrakt A szakdolgozat a szekunder, majd a primer kutatás mentén épül fel. A szekunder kutatás szakirodalmi részt, a szálloda belső adatait, valamint egyéb piaci információkat tartalmaz. A primer kutatás pedig a menedzserek és alkalmazottak között végzett a mélyinterjúkat és a fókuszcsoportos megkérdezést foglalja magában. Az első, szakirodalmi rész célja egy kellő mennyiségű háttérinformáció összegyűjtése volt, hogy megalapozza és elősegítse a gyakorlati rész befogadását. A második, gyakorlati részben a nemzetközi piac ismertetése után bemutatásra kerül a Hotel Collect. Ez egy nagyon különleges hotel Budapest belvárosában. A szálloda üzemeltetése a vendégelégedettség és a jövedelmezőség közötti kapcsolaton alapszik, melynek a legnagyobb befolyásoló tényezője az emberi erőforrás. Erre építik a marketingstratégiájukat is. A primer kutatás célja az volt, hogy feltérképezzem a humán erőforrás szerepét a vendégélményre a Hotel Collect példáján keresztül. Minden jelenlegi front office dolgozója s szállodának valamilyen formában megkérdezésre került mélyinterjú vagy fókuszcsoportos megkérdezés keretein belül. A kutatás legfőbb eredményei: Azt tapasztalták, hogy határozottan van kapcsolat a vendégelégedettség és a jövedelmezőség között, ami nagyrészt a humán erőforráson múlik, illetve, hogy ezáltal az emberi erőforrás jelentős hatással bír a vendégélményre. Végül, de nem utolsó sorban a tanulmányaim alatt szerzett ismereteim, a primer és szekunder kutatások eredményei és a szállodában töltött munkám tapasztalatai alapján többek között az alábbi javaslatokat neveztem meg a Hotel Collect számára: - Online megjelenés erősítése - Felhasználói élmény javítása - CRM rendszer kialakítása, - Felhasználói adatok elemzése és annak optimalizálása, - Partneri együttműködések tagjainak bővítése, - Dolgozói elégedettség mérése,

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, szolgáltatás, szolgáltatásmarketing, szolgáltatásmenedzsment, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet