Public relations tevékenység pozitív hatása egy állami intézményre, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ Gyümölcstermesztési Kutatóintézetére

Zsellér Lolita (2014) Public relations tevékenység pozitív hatása egy állami intézményre, a Nemzeti Agrárkutatási és Innovációs Központ Gyümölcstermesztési Kutatóintézetére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Zseller_Lolita_Szakdolgozat_2014.pdf] PDF
Zseller_Lolita_Szakdolgozat_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2114.

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: PR, Public Relations, Kommunikáció, Ügynökség, Agrárágazat, NAIK Gyümölcstermesztési Kutatóintézet
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Rekord készítés dátuma: 2014. Dec. 03. 09:41
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 25. 10:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet