A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében

Kaposvári Petra (2023) A közösségi média hatása az álláskeresésre a fiatal felnőttek körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Kaposvári_Petra_ BW46IQ.pdf] PDF
Kaposvári_Petra_ BW46IQ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Kaposvári_Petra.pdf] PDF
BA_O_Kaposvári_Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (337kB)
[thumbnail of BA_B_Kaposvári_Petra.pdf] PDF
BA_B_Kaposvári_Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (287kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_EE Kaposvári Petra.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_EE Kaposvári Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (72kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során azt a jelenséget vizsgáltam, hogy milyen hatással van a közösségi média a fiatalok álláskeresési szokásaira. Azt gondolom, hogy napjainkban ez a téma igenis aktuális, hiszen életünk egyre több részén jelennek meg a különböző digitális megoldások. A 21. században elengedhetetlen kellékké vált az emberek életében az okos telefonjuk, mely segítségével bárhonnan elérhetnek bármilyen információt, pusztán internet kapcsolatra van szükség. Így hát kutatásom során ezt a témát jártam körbe, hiszen az emberek legnagyobb része rendelkezik legalább egy közösségi oldallal. Dolgozatom során bemutatásra került az emberi erőforrás menedzsment alap gondolatai és módszerei. A magyar munkaerőpiac sajátosságai, illetve, hogy miért olyan nagymértékű a fluktuáció a haza vállalatok körében. Bemutatásra került a két általam legfontosabbnak gondolt social media oldal toborzási és üzleti szempontok alapján. Megvizsgáltam a LinkedIn és a Facebook piaci jelenlétét, hogy miért is fontosak ezek az oldalak álláskeresési szempontból. Ezeken kívül, mivel a fiatal felnőttek szokásait szerettem volna bemutatni, belekerült a Z-generáció bemutatása is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, közösségi média, munkaerő toborzás, munkaerőpiac, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:38
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet