Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén

Miklósovics Lilla (2023) Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Miklósovics_ Lilla_KGKL7M.pdf] PDF
Miklósovics_ Lilla_KGKL7M.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Miklósovics_Lilla.pdf] PDF
BA_O_Miklósovics_Lilla.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (244kB)
[thumbnail of Miklósovics Lilla bírálat.pdf] PDF
Miklósovics Lilla bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (322kB)
[thumbnail of Miklósovics_Lilla_bírálat.pdf] PDF
Miklósovics_Lilla_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)

Absztrakt (kivonat)

Az ügyfélkezelés nem egyszerű feladat. Emberekkel foglalkozni, igényeket kiszolgálni, megfelelő hangnemben kommunikálni, szakmai tudást hozzátenni, hitelesnek lenni nem kis kihívás. A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy feltérképezzem, hogy az ügyfélkapcsolatok során a banki ügyintézők és az ügyfelek hogyan vélekednek az érzelmi intelligenciáról és az érzelmi munkáról. Szerettem volna megvizsgálni egyrészt azt, hogy a banki ügyintézők milyen érzelmi intelligenciával rendelkeznek, másrészt pedig össze szerettem volna hasonítani, hogy az ügyfelek és az ügyintézők az érzelmi intelligenciát meghatározó viselkedési jelenségeket hogyan értékelik, rangsorolják.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bankszektor, érzelmi intelligencia, ügyfelek, ügyintézők, viselkedés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet