Miklósovics Lilla (2023) Érzelmes pénzügyek Ügyintézők és ügyfelek az érzelmi intelligencia mentén. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Miklósovics_ Lilla_KGKL7M.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Miklósovics_Lilla.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (244kB) |
|
PDF
Miklósovics Lilla bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (322kB) |
|
PDF
Miklósovics_Lilla_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (426kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az ügyfélkezelés nem egyszerű feladat. Emberekkel foglalkozni, igényeket kiszolgálni, megfelelő hangnemben kommunikálni, szakmai tudást hozzátenni, hitelesnek lenni nem kis kihívás. A szakdolgozatom fő célja az volt, hogy feltérképezzem, hogy az ügyfélkapcsolatok során a banki ügyintézők és az ügyfelek hogyan vélekednek az érzelmi intelligenciáról és az érzelmi munkáról. Szerettem volna megvizsgálni egyrészt azt, hogy a banki ügyintézők milyen érzelmi intelligenciával rendelkeznek, másrészt pedig össze szerettem volna hasonítani, hogy az ügyfelek és az ügyintézők az érzelmi intelligenciát meghatározó viselkedési jelenségeket hogyan értékelik, rangsorolják.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bankszektor, érzelmi intelligencia, ügyfelek, ügyintézők, viselkedés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |