Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai

Orosz Norbert (2023) Üzleti szolgáltató központok (outsourcing, shared service) menedzsmentje – Interkulturális menedzsment kihívásai és pozitív aspektusai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Orosz Norbert_R8AS6P.pdf] PDF
Szakdolgozat_Orosz Norbert_R8AS6P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozati-osszefoglalas_Orosz Norbert_R8AS6P.pdf] PDF
Szakdolgozati-osszefoglalas_Orosz Norbert_R8AS6P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (234kB)
[thumbnail of Orosz_Norbert_Külső_Bírálat_2023.12.12.pdf] PDF
Orosz_Norbert_Külső_Bírálat_2023.12.12.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)
[thumbnail of Orosz_Norbert_Külső_Konzulens_Összeférhetetlenségi_Nyilatkozat.pdf] PDF
Orosz_Norbert_Külső_Konzulens_Összeférhetetlenségi_Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (399kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2023_Orosz_Norbert.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2023_Orosz_Norbert.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (169kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy kidolgozzak egy rendszert, mely támogatja azOutsourcing, mint kiszervezés, valamint a Shared Service Centerek, mint üzleti szolgáltatóközpontok hosszútávú hatékony működését. A téma feldolgozását az interkulturális menedzsment és a hatékony kultúraközi kommunikáció szemszögéből kívántam megközelíteni.A szakdolgozat elkészítéséhez szekunder kutatásként a szakirodalomban megtalálható lényegesnek ítélt gondolatok és elméleteket dolgoztam fel. Primer kutatásként pedig kutatási területemhez interjút készítettem és kérdőíves módszer segítségével kvantitatív elemzést hajtottam végre.A kutatási területem kiértékelését követően öt pontos javaslati rendszert dolgoztam ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kultúraközi kommunikáció, menedzsment, munkakultúra, outsourcing, szolgáltató központ
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:37
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet