Szilágyi Dániel (2023) Az operatív tervezés elmélete és gyakorlata média- és reklámtevékenységet folytató nagyvállalati környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szilagyi_daniel_Q7O2DG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozati-osszefoglalas_Q7O2DG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (519kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_Szilágyi Dániel (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (172kB) |
|
PDF
Szilágyi Dániel.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (205kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásom középpontjában a média- és reklámtevékenységet folytató nagyvállalatok operatív tervezési folyamata áll. A dolgozatban kifejtésre kerül az üzleti tervezés jelentősége egy olyan dinamikus piaci környezetben, ahol a vállalatoknak gyorsan kell reagálniuk a változó trendekre. Részletes elemzés szemlélteti a médiaipar és a reklámpiac változó trendjeit, kiemelve a streaming szolgáltatások és a digitális reklámok növekvő szerepét. Emellett konkrét példákon keresztül mutatom be az operatív tervezés gyakorlatát és annak hatásait egy nagyvállalat működésében. A pénzügyi tervezés szerepe ezen a területen még hangsúlyosabb, különösen a turbulens piaci környezet és a fogyasztói trendek folyamatos változása miatt. Elemzésem tükrözi a pénzügyi tervezés hatását az üzleti stratégiára, illetve bemutatja, hogyan segít a vállalatvezetésnek a pénzügyi helyzet átlátásában és a helyes gazdasági döntések meghozatalában. A hosszú távú tervek, az éves költségvetés és a havi előrejelzés nemcsak prognózisokat nyújt, hanem segíti a stratégia végrehajtásának nyomon követését és a különböző szcenáriók előrejelzését. Az operatív tervezés célja a rövid távú célok részletes tervezése a vállalkozás számára. A dolgozatban elemzett gazdasági társaság példája jól demonstrálja, hogy az éves pénzügyi terv összeállítása nélkülözhetetlen a vállalat megfelelő működéséhez. Az üzleti tervezés hatékony eszköz a célok meghatározásában, a követelmények tisztázásában és a vállalat teljesítményének mérésében, ezzel elősegítve a gazdasági társaság hatékonyabb működését és hosszú távú eredményességét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Számvitel Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, forecast, operatív tervezés, pénzügyi tervezés, szerencsejáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:37 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |