Körmöndi Míra (2023) Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Körmöndi_Míra_SA98Q3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Körmöndi_Míra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (322kB) |
|
PDF
KörmöndiMíra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (248kB) |
|
PDF
Értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban. Kutatásom célja, hogy alaposan megvizsgáljam és elemezzem az ügyfélélmény-menedzsment terén jelenleg is alkalmazott és kialakuló trendeket, valamint a szállodaiparban rejlő lehetőségeket és kihívásokat ezen a területen, a W Budapest Hotel gyakorlatára összpontosítva. A kutatásom arra törekszik, hogy átfogó képet nyújtson arról, hogyan alakul az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban, milyen hatással van a vendégek elégedettségére, hűségére. A szálloda gyakorlata a stratégiai alappillérek mentén került bemutatásra, melyek kialakításához interjúkat készítettem, majd azok eredményeit építettem be a folyamatba. A kutatás fókuszába a szálloda célcsoportja, az ügyfélélmény-menedzsment trendek, a hűségprogram felépítése, az ügyfél visszajelzések és a kihívások kerültek. Az eredmények rámutatnia, hogy melyek a legrelevánsabb trendek a W Hotel Budapest szállodájában, valamit milyen kihívások és előnyök merülnek fel az ügyfél-menedzsmentben a hotelben a folyamatosan változó fogyasztói elvárások miatt, és ezekre a kihívásokra milyen megoldásokat alkalmaznak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | clienting (ügyfélközpontú marketing), élménygazdaság, lojalitás, szolgáltatásmarketing, szolgáltatásmenedzsment, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |