Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján

Körmöndi Míra (2023) Az ügyfélélmény-menedzsment trendjei, lehetőségei és kihívásai a szállodai szektorban, az újonnan nyílt W Budapest Hotel gyakorlata alapján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Körmöndi_Míra_SA98Q3.pdf] PDF
Körmöndi_Míra_SA98Q3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Körmöndi_Míra.pdf] PDF
BA_O_Körmöndi_Míra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (322kB)
[thumbnail of KörmöndiMíra.pdf] PDF
KörmöndiMíra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (248kB)
[thumbnail of Értékelés.pdf] PDF
Értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom fő témája az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban. Kutatásom célja, hogy alaposan megvizsgáljam és elemezzem az ügyfélélmény-menedzsment terén jelenleg is alkalmazott és kialakuló trendeket, valamint a szállodaiparban rejlő lehetőségeket és kihívásokat ezen a területen, a W Budapest Hotel gyakorlatára összpontosítva. A kutatásom arra törekszik, hogy átfogó képet nyújtson arról, hogyan alakul az ügyfélélmény-menedzsment a szállodaiparban, milyen hatással van a vendégek elégedettségére, hűségére. A szálloda gyakorlata a stratégiai alappillérek mentén került bemutatásra, melyek kialakításához interjúkat készítettem, majd azok eredményeit építettem be a folyamatba. A kutatás fókuszába a szálloda célcsoportja, az ügyfélélmény-menedzsment trendek, a hűségprogram felépítése, az ügyfél visszajelzések és a kihívások kerültek. Az eredmények rámutatnia, hogy melyek a legrelevánsabb trendek a W Hotel Budapest szállodájában, valamit milyen kihívások és előnyök merülnek fel az ügyfél-menedzsmentben a hotelben a folyamatosan változó fogyasztói elvárások miatt, és ezekre a kihívásokra milyen megoldásokat alkalmaznak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: clienting (ügyfélközpontú marketing), élménygazdaság, lojalitás, szolgáltatásmarketing, szolgáltatásmenedzsment, ügyfélkapcsolati menedzsment
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:36
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet