Kőrösi Laura (2023) Partner kapcsolatok kezelése és informatikai támogatásának vizsgálata az MVM csoporton belül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kőrösi_Laura_YQNBE3.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 06.. Download (1MB) |
|
PDF
titoktartási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (71kB) |
|
PDF
BA_O_Kőrösi_Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 06.. Download (207kB) |
|
PDF
Kőrösi Laura_bírálat_GM_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (182kB) |
|
PDF
BA_B_Kőrösi_Laura.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (202kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban válaszok találhatóak a kommunikáció fogalmára, ismeretekre lehet szert tenni a kommunikáció folyamatával, szereplőivel, eszközeivel és fajtáival. Emellett szó esett a dolgozatomban a kommunikáció szerepéről a vállalatokban, illetve a nagyvállalatok tekintetében a vevő – szállító kapcsolat is megjelent. Ezen felül belemélyedtem az elégedettségmérés fortélyaiba és szemléltettem az elégedettségmérés modelljeit, melyek a következőek, egy dimenziós, kétdimenziós és háromdimenziós modellek. Szó esett még az elégedettségmérés módszereiről is. Számomra nagyon érdekes volt megvizsgálni, hogy mennyi módon lehetséges megtudni az emberek véleményét egy rendszerrel vagy termékkel kapcsolatban. Ezt követően a beszerzésről általánosságban is írtam, magáról a beszerzés céljairól, a beszerzés területeiről és folyamatairól az igény megálmodásától a kézhez vételéig. Ezen felül az elméleti hátteret képezi még a vállalatirányítási szoftverek, mint nagyobb téma. Itt 5 rendszer került bemutatásra a SAP, a Procusys, a Proebiz, az automatizált robotfolyamatok és az Inetbuyer online katalógusrendszer, ami a kutatásom fő alkotó eleme volt. A kutatási kérdése a dolgozatnak, hogy miként lehet fejleszteni az Inetbuyer katalógusrendszert. A rendszer a beszerzés munkáját segíti, így fontos részét képezi az elméleti résznek, ahogy a kommunikáció is. Hiszen a beszerző és a szállító közötti megfelelő kommunikáció elengedhetetlen az aktuális és megfelelő adatok és termékek biztosításához. Emellett a kommunikáció a mindennapok része mind a beszerző és igénylő, mind a beszerző és szállító között. A kutatásom során kevert módszertant alkalmaztam így megjelenik mind a kvalitatív, mind a kvantitatív módszertan is. Az interjút két személlyel készítettem, akik a katalógusrendszer fejlesztői oldalát képviselték. Míg a kérdőívem fókuszcsoportja a felhasználók voltak. 103 felhasználó véleményét elemeztem ki a katalógus funkciói kapcsán és a módosítási javaslataik is szerepelnek a kutatásban. Végső soron konklúziót vontam le az eredmények alapján és módosítási javaslatokat tettem a felület fejlesztésére vonatkozóan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettségvizsgálat, kommunikáció, partnerkapcsolat(ok), számítógépes katalógus, vállalatirányítási információs rendszer(ek) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:36 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |