Forgó Fanni Eszter (2014) Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a vásárlások egy egyedi kategóriáját, az impulzív vásárlás jelenségét szeretném megvizsgálni egy speciális környezetben, az online kereskedelemben. A téma aktualitását az internetes kereskedelem növekvő jelentősége adja, hiszen ez egy olyan lehetőséget nyújt a felhasználók és a kereskedelmi egységek számára, mely eddig elérhetetlen volt a hagyományos „brick and mortar” típusú boltokban. A tér és idő „megszűnése” elősegíti az impulzív vásárlás megjelenését is, hiszen bárhonnan böngészve az interneten, azonnal megvásárolhatunk olyan termékeket, melyekre abban a pillanatban találtunk rá és, aminek vásárlását előre nem terveztük. Ez olyan perspektívákat nyújt a cégeknek, amelyek egy új korszakát jelenthetik a kereskedelemnek.
Magyar cím
Az impulzív vásárlás szerepe az on-line kereskedelemben
Angol cím
The role of the impulse buying in the e-commerce
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | impulzusvásárlás, fogyasztói magatartás, vásárlói magatartás, on-line kereskedelem, on-line impulzív vásárlás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Haász Antal |
Rekord készítés dátuma: | 2014. Dec. 03. 09:39 |
Utolsó módosítás: | 2015. Ápr. 20. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |