Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása

László Dzsenifer (2023) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of László Dzsenifer_Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása_ Záródolgozat-combined.pdf] PDF
László Dzsenifer_Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása_ Záródolgozat-combined.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_Laszlo Dzsenifer.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_Laszlo Dzsenifer.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (157kB)
[thumbnail of Záródolgozat értékelőlap és bírálat.pdf] PDF
Záródolgozat értékelőlap és bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (622kB)
[thumbnail of László_Dzs_gyzs.pdf] PDF
László_Dzs_gyzs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (137kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom tematikája a vevői kapcsolatok kezelésének és az informatikai támogatás jelentőségének szentelődik. A vevői kapcsolatok hatékony kezelése kiemelten fontos minden vállalat számára, és a dolgozat bemutatja ennek személyes és szakmai aspektusait. Emellett részletesen kitér az informatikai támogatás szerepére, előnyeire és hátrányaira a vállalati tevékenységekben, különös tekintettel az informatikai rendszerek és eszközök integrációjára a vevőkapcsolatok terén. A záródolgozat célja, hogy megértést nyújtson a vevői kapcsolatok és az informatikai támogatás közötti szoros kapcsolatról, és megmutassa, hogy ezeknek a tényezőknek hogyan van kulcsfontosságú szerepük a vállalatok eredményességében és versenyképességében.A dolgozat további részeiben mélyebben bele fogok menni a klinikai kutatások területére, és azt vizsgálom, hogyan kapcsolódik össze a vevői kapcsolatok kezelése és az informatikai támogatás ebben a specifikus kontextusban. Kiemelt figyelmet fordítok majd a klinikai vizsgálatok során alkalmazott informatikai rendszerekre, az eCRF (elektronikus case report form) használatára, valamint a szakmai gyakorlat során végzett betegvizit szervezési feladatokra. Ezen keresztül a dolgozat mélyebb betekintést nyújt majd a klinikai kutatások szervezeti és technológiai aspektusaiba, különös tekintettel a vevői kapcsolatok hatékonyságára és az informatikai támogatás szerepére ezen a szakterületen.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Pénzügy Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gazdasági kapcsolatok, információs rendszerek, internet-szolgáltatás, orvosbiológiai kutatás, üzleti elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:35
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet