A Vevői Elégedettség Elemzése

Sever Özer (2023) A Vevői Elégedettség Elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sever_Özer_BKR3GC.pdf] PDF
Sever_Özer_BKR3GC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Sever_Özer.pdf] PDF
BA_O_Sever_Özer.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (172kB)
[thumbnail of Sever_Özer bírálat.pdf] PDF
Sever_Özer bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (266kB)
[thumbnail of BA_B_Magyari_Dávid.pdf] PDF
BA_B_Magyari_Dávid.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban egy átfogóbb képet alakítottam ki a vevői elégedettségről a szakirodalmamban több alfejezetre bontva majd kutatásommal és függetlenül attól, hogy bármennyire is egy nagyon szerteágazó és komplex témáról volt szó. Egy olyan témáról volt szó, amely számomra mindig is szimpla, egyszerű és foghatónak tűnt, viszont jobban beletekintve el tudom mondani, hogy a vevői elégedettség elérése kapcsán akár termék akár szolgáltatás értékesítésről legyen szó sok tényező megfelelő összhangban működését igényli. A szakirodalomfeldolgozásomat a bevezetést követően először is a fogyasztói magatartás alfejezettel indítottam, amelyben jobban bele tudtam látni magas perspektívából a fogyasztói magatartás témakörébe, mely alfejezeteiben a fogyasztói magatartásról, ezt befolyásoló tényezőkről majd influencerek rájuk gyakorolt hatásáról szereztem bővebb tudomást. Ezt követően először a szakirodalmamban gyakran előforduló 3 főbb fogalmat bontottam jobban szét, amelyet jobban szerettem volna tisztázni még mielőtt belemélyedek a témába. Továbbiakban pedig már konkrétabban közelítettem meg a vevői elégedettség elemzése és ezt befolyásoló témakör fejezetet, illetve ezen alfejezeteit. Kutatásomat megelőzően a szakirodalmak párhuzamában találtam olyan kulcspontokat melyeknek köszönhetően fogalmazódottak meg bennem a kérdőív és az interjú kérdések párhuzama. Kutatásomat javaslataim megfogalmazásával szerettem volna lezárni hiszen találtam a kutatásom párhuzamában bizonyos fejlesztendő területeket, amelyek megfelelő orvosolásával magasabb elégedettségi szintet érhetnek el és ennek következményeképpen pedig optimálisabban működhetnének a vizsgált üzletek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Számvitel Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Pénzügy és számvitel

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, elégedettséget befolyásoló, fogyasztói elégedettség mérése, lojalitás, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet