Sever Özer (2023) A Vevői Elégedettség Elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Sever_Özer_BKR3GC.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Sever_Özer.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (172kB) |
|
PDF
Sever_Özer bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (266kB) |
|
PDF
BA_B_Magyari_Dávid.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban egy átfogóbb képet alakítottam ki a vevői elégedettségről a szakirodalmamban több alfejezetre bontva majd kutatásommal és függetlenül attól, hogy bármennyire is egy nagyon szerteágazó és komplex témáról volt szó. Egy olyan témáról volt szó, amely számomra mindig is szimpla, egyszerű és foghatónak tűnt, viszont jobban beletekintve el tudom mondani, hogy a vevői elégedettség elérése kapcsán akár termék akár szolgáltatás értékesítésről legyen szó sok tényező megfelelő összhangban működését igényli. A szakirodalomfeldolgozásomat a bevezetést követően először is a fogyasztói magatartás alfejezettel indítottam, amelyben jobban bele tudtam látni magas perspektívából a fogyasztói magatartás témakörébe, mely alfejezeteiben a fogyasztói magatartásról, ezt befolyásoló tényezőkről majd influencerek rájuk gyakorolt hatásáról szereztem bővebb tudomást. Ezt követően először a szakirodalmamban gyakran előforduló 3 főbb fogalmat bontottam jobban szét, amelyet jobban szerettem volna tisztázni még mielőtt belemélyedek a témába. Továbbiakban pedig már konkrétabban közelítettem meg a vevői elégedettség elemzése és ezt befolyásoló témakör fejezetet, illetve ezen alfejezeteit. Kutatásomat megelőzően a szakirodalmak párhuzamában találtam olyan kulcspontokat melyeknek köszönhetően fogalmazódottak meg bennem a kérdőív és az interjú kérdések párhuzama. Kutatásomat javaslataim megfogalmazásával szerettem volna lezárni hiszen találtam a kutatásom párhuzamában bizonyos fejlesztendő területeket, amelyek megfelelő orvosolásával magasabb elégedettségi szintet érhetnek el és ennek következményeképpen pedig optimálisabban működhetnének a vizsgált üzletek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Számvitel Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettség, elégedettséget befolyásoló, fogyasztói elégedettség mérése, lojalitás, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |