A fogyasztói magatartás vizsgálata az élelmiszeriparban

Sóskuti Balázs Péter (2023) A fogyasztói magatartás vizsgálata az élelmiszeriparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Sóskuti_Balázs_Péter_VL25SU.pdf] PDF
Sóskuti_Balázs_Péter_VL25SU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Sóskuti_Balázs Péter.pdf] PDF
BA_O_Sóskuti_Balázs Péter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (203kB)
[thumbnail of BA_B_Sóskuti_Balázs_Péter.pdf] PDF
BA_B_Sóskuti_Balázs_Péter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (597kB)
[thumbnail of szakdolgozat-biralat_2023_Soskuti_Balazs.pdf] PDF
szakdolgozat-biralat_2023_Soskuti_Balazs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (169kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom fő célja az volt, hogy átfogó szakirodalmi áttekintésen keresztül megvizsgáljam a fogyasztói magatartás és a vásárlói döntéshozatali folyamat elméleti hátterét. Ez döntő fontosságú volt az elsődleges kutatásom szempontjából. Emellett törekedtem a tanulmányomban vizsgált felvetés alapos igazolására.Dolgozatom szakirodalmi áttekintése a fogyasztói magatartás elméleti megközelítésű tárgyalásával kezdődik. Ezt követően átfogó elemzést adok a hazai élelmiszer-fogyasztási szokásokról, az elmúlt 10 év figyelembevételével. Ez az elemzés hozzájárul a későbbiekben bemutatott primer kutatáshoz. Valamint megosztom a SOLE-MiZo Zrt. által biztosított kutatás eredményeit, ahol a cég vásárlóinak vásárlási magatartását vizsgáltam.Kvantitatív kutatási módszert választottam dolgozatomban és elsődleges kutatási technikaként a kérdőíves felmérést alkalmaztam. A kikérdezési folyamatot egyénekre szabtam, hogy az összegyűjtött adatok pontosak és relevánsak legyenek. Az online kérdőíveket használtam a válaszadás fő eszközeként. A felvetés vizsgálata során közvetlenül saját forrásból gyűjtöttem adatokat. A vizsgálatomban 172 személy vett részt

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, élelmiszerfogyasztás, élelmiszeripar, fogyasztói magatartás, piackutatás, táplálkozás, vállalati piackutatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet