Nagy Zsófia (2023) Munkáltatói márkaépítés a hosszútávú elköteleződés érdekében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Nagy_Zsófia_VTPLQL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Nagy_Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (289kB) |
|
PDF
Bírálat_NagyZs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (165kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat_EE Nagy Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (72kB) |
|
PDF
BA_B_Nagy_Zsofia Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (70kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az employer branding egy stratégiai folyamat, amelynek célja a vállalat munkáltatói márkájának megerősítése a munkavállalók és a nyilvánosság számára. A növekvő munkaerőhiány miatt a vállalatok számára rendkívül fontos, hogy a munkaerőpiacon jelenlévő tehetséges munkavállalók számára vonzóvá tegyék a vállalatot és hosszú távon megőrizzék a dolgozóikat.Szakdolgozatom két fő részből állt: szekunder kutatással kezdtem, ahol az alapfogalmakat és releváns forrásokat vizsgáltam a munkáltatói márkaépítés témakörében. Ezt követően két részre osztottam a primer kutatást: egyrészt kvantitatív, saját online kérdőív segítségével, másrészt pedig kvalitatív, mini- és egy mélyinterjún keresztül, egy nagy tapasztalattal rendelkező szakember nézőpontját vizsgálva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | álláshirdetés, elkötelezettség, márkaépítés, munkaerő kiválasztás, munkaerő toborzás, munkaerőpiac, munkamotiváció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |