Hunkó Fruzsina (2016) Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
![]() |
PDF
DISSERTATION Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice_ Fruzsina Hunkó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Street food, food truck, Reinpold's Kolbice, Street food in Budapest, Kürtőskalács, Lángos |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 05. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 05. 11:53 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |