Hunkó Fruzsina (2016) Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DISSERTATION Introducing the “Street food” phenomenon in the Hungarian market based on the example of Reinpold’s Kolbice_ Fruzsina Hunkó.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Street food, food truck, Reinpold's Kolbice, Street food in Budapest, Kürtőskalács, Lángos |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 05. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2016. Júl. 05. 11:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |