A marketing területei, módszerei a Poli- Farbe vállalatnál

Szunyok Renáta (2023) A marketing területei, módszerei a Poli- Farbe vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szunyok-Renáta-BHKGQQ-Záródolgozat-2023.pdf] PDF
Szunyok-Renáta-BHKGQQ-Záródolgozat-2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szunyok-Renáta-BHKGQQ-záródolgozati-összefoglalás-2023.pdf] PDF
Szunyok-Renáta-BHKGQQ-záródolgozati-összefoglalás-2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (213kB)
[thumbnail of SzunyokRenáta.pdf] PDF
SzunyokRenáta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of IMG_0001.pdf] PDF
IMG_0001.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Összefoglalásképp a Poli-Farbe pontos küldetéssel rendelkezik melynek célja a innovatív fejlődés. Egy nagyon fejlett és nagyszerű cégről van szó, de különböző területeken még tudnának fejlődni. Ilyen területnek találom, a környezettudatosságot. Valamilyen módszerrel a csomagolást fejleszteni, hogy a műanyagot csökkentsük a gyártás és elhasználódás során egyaránt. Valamint a festékipar hatalmas így akar különleges termékeket is elő lehetne állítani ami a magyar piacon még nem jelent meg, de szükségét érzi a piac a hazai megjelenésre is. A támogatásokat nagyon fontosnak tartom ahogy a vállalat is. Ennek érdekében több önkéntes tevékenységet léphetnének meg, akár a rászorulók segédkezésével is. Kezdetben ezek a tevékenységek kiemelkedően jól működtek és ehhez hasonló lépésekkel még nagyobb figyelmet vonhatna magukra a cég a versenytársakhoz képest, ugyanis a festék piacon rengeteg márka, előállító, forgalmazó és termék versenyez egymással. Elsősorban ez mind a magyar piacra igaz, viszont, ha sikerül idegen országokba is terjeszkedni a megfelelő marketinggel egy még ennél nagyobb vállalatot lehetne kialakítani. A megfelelő termékek mellett fontos az árverseny is. A minőségnek megegyezően legyenek megszabva a piaci árak is. Hiszen hiába magas a minőség, ha a célközönség anyagilag nem engedheti meg magának a kiugróan magas értékű termékeket. Összeségében kalkulálni kell a megfelelő minőséggel, piaci igényekkel, célközönséggel és a versenytársakkal is. Mind ahhoz, hogy a leányvállalatok elérjék a megfelelő ügyfeleket az anyavállalatnak is támogatni kell őket. Gondolok itt különféle stratégiákra, terjeszkedésekre és reklámokra. A Poli-Farbe anyavállalatnál ez megfelelően működik, hiszen a pl országbeli üzemek az anyavállalat irányítása alatt és segédkezésével működik. Ez nagyban hozzájárult a cég nagy sikeréhez mind hazai, de világ szinten is. Egy egységes, nagyszerűen felépített márkáról beszélhetünk, ami már a múltban is kiemelkedő volt az iparban, de a jövőben még kiemelkedőbb lehet, ha követik ezeket a remek stratégiákat melyeket eddig is hasznosítottak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: festékipar, hazai vállalat, iparág, marketing, stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet