Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról

Varga Panna Anna (2023) Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest Heroes Square szállodáról. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest-Heroes Square szállodáról.pdf] PDF
Marketingstratégia elemzése az ibis Budapest-Heroes Square szállodáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (204kB)
[thumbnail of Biralat_Varga Panna.pdf] PDF
Biralat_Varga Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (138kB)
[thumbnail of Varga.pdf] PDF
Varga.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (534kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakmai fejlődésemhez nagyban hozzájárult a gyakorlatom alatt szerzett munkatapasztalatom. A 14 hét alatt próbáltam elsajátítani a lehető legtöbb információt a szállodával kapcsolatban a sikeres dolgozatom megírásának érdekében. Célom eléréséhez, munkatársaimat is megkérdeztem, és információkat gyűjtöttem. Ezeknek az információnak a segítségével, sikerült kialakítani egy képet a vállalatról. Miután elvégeztem különféle elemzéseket a szállodával kapcsolatban megvizsgáltam a piaci helyzetét, a versenytársakat, a célközönségét, megállapítottam, hogy egy igazán pozitív pozícióba helyezkedik el a piacon. Marketingmix elkészítésekor megvizsgáltam, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt a vállalat, valamint mi a „termék”, amit eladásra kínál, milyen árakon értékesíti azokat. Milyen értékesítési csatornákkal áll partneri kapcsolatban, és legutolsósorban pedig a reklámpolitikájára tértem ki és kifejtettem a sokak által ismert hűségprogramjukat. Utolsó kifejthetőbb témámként a SWOT elemzést választottam, amiben először a belső tényezőkre, a vállalat erősségéről, és gyengeségéről írtam részletesen, ezt követően a külső tényezőkön belül megvizsgáltam milyen lehetőségek és veszélyek érhetik a céget. Munkám során azzal szembesültem, hogy az Ibis kevés munkaerőt alkalmaz, ezáltal az alkalmazottak túlterheltek. Nagyobb árbevétel kiesést okoz az étterem hiánya, amire a megoldást kisebb változtatásokkal ellehetne érni. Saját tapasztalatként, megszeretném említeni, hogy nagyon szerettem az Ibis Budapest Heroes Square szállodájában dolgozni. Kedvesen és segítőkészen fogadtak mind a kollégák, mind a vezetőség, illetve a gyakornokok is egyaránt. Amellett, hogy rengeteg új dolgot tanulhattam, az eddigi szakmai tudásomat is tudtam kamatoztatni gyakorlatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, marketingeszközök, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet