Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market

Tökölyi Anna (2016) Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dissertation_Anna_Tokolyi.pdf] PDF
Dissertation_Anna_Tokolyi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

In my thesis I would like to introduce the formulation of a new strategy, concentrating on the image building section. Considering that a company has some difficulties, how it is possible to rebuild the image from a crisis situation. The Hungarian energy drink market is different from the global one. Oxxo energy drink is a small player with limited resources and the strategy needs to be redesigned starting from a problematic situation. Consumer value and competitive advantage are needed, thus researching the consumers and the market is crucial in interest of a new marketing strategy.

Magyar cím

Az Oxxo energiaital márka imázs építése - Az Oxxo energiaital cég stratégiai újratervezése válsághelyzetből, a magyar piac és fogyasztási szokások vizsgálatának eredménye alapján

Angol cím

Image Building of the Oxxo Energy Drink Brand- Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characterostics, consumer behaviours and the competition on the Hungarian market

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Energy drink, Image building, Oxxo, Consumer behaviours, energy drink consumption
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 14:19
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet