Tökölyi Anna (2016) Imege Building of the Oxxo Energy Drink Brand-Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characteristics , consumer behaviors and the competition on the Hungarian market. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dissertation_Anna_Tokolyi.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
In my thesis I would like to introduce the formulation of a new strategy, concentrating on the image building section. Considering that a company has some difficulties, how it is possible to rebuild the image from a crisis situation. The Hungarian energy drink market is different from the global one. Oxxo energy drink is a small player with limited resources and the strategy needs to be redesigned starting from a problematic situation. Consumer value and competitive advantage are needed, thus researching the consumers and the market is crucial in interest of a new marketing strategy.
Magyar cím
Az Oxxo energiaital márka imázs építése - Az Oxxo energiaital cég stratégiai újratervezése válsághelyzetből, a magyar piac és fogyasztási szokások vizsgálatának eredménye alapján
Angol cím
Image Building of the Oxxo Energy Drink Brand- Rebuilding the strategy and image of Oxxo Energy Drink Company from a crisis situation considering the market characterostics, consumer behaviours and the competition on the Hungarian market
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Energy drink, Image building, Oxxo, Consumer behaviours, energy drink consumption |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bakos Katalin Mária |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 05. 14:19 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 13. 14:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |