Kovács Borbála (2023) A KKV szektor ügyfélélmény vizsgálata a Faktoring szolgáltatással kapcsolatban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kovács_Borbála_WAL2Y3.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Kovács_Borbála.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (155kB) |
|
PDF
KovácsBorbála.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (227kB) |
|
PDF
BA_B_Kovács_Borbála.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája, a Faktoring szolgáltatással kapcsolatos ügyfélélmény vizsgálata a KKV szektor szereplői között. A legfőbb célom, hogy megismerjem az ügyféligényt a Faktoring termék iránt és ez segítséget nyújtson, hogy milyen változtatásokat szükséges eszközölni a termék keresletének felfuttatására, illetve az elégedettség és az ügyfélélmény tovább növelése érdekében. A dolgozat első felében bemutatásra kerül a vizsgált célcsoport meghatározása, jelenlegi helyzete hazai és nemzetközi viszonylatban; a Faktoring szolgáltatás története, jellemzői, működése; végül az ügyfélélmény fogalma és néhány ehhez kapcsolódó szekunder kutatási eredmény. Az elméleti áttekintést követi a saját primer kutatásom eredményei és azok elemzése. A gazdasági piac, ezen belül is a pénzügyi szféra az elmúlt években jelentős átalakuláson esett keresztül. Egyre inkább az ügyfélközpontúság kerül előtrébe és csak másodlagos helyen áll a kínált termék jellege. A bankok sikere egyre inkább a felhasználó elégedettségéhez és hűségéhez köthető, ezért feltétlenül át kell vizsgálniuk az ügyfél teljes életútját és annak minden szakaszát, hogy minél jobban ki tudják szolgálni a fogyasztók igényeit. A faktoring egy olyan finanszírozási forma, amit eredményesen lehet használni, ha minden előnyét kiaknázza a fogyasztói kör. Vannak jó megközelítései és hasznos tulajdonságai, amivel a jövőben egy még keresettebb pénzügyi eszközzé válhat. A kulcstényezője a gyorsaság és ez az, ami a leginkább befolyással van a piaci versenyben való elhelyezkedésben. De a gyorsaság mellett fontos tényező még a rugalmasság is. A faktoring kapcsán azok az intézmények sikeresek, akik megértik az ügyfél különböző pénzügyi igényeit és kielégítő megoldásokat kínálnak számukra. Megállapítható, hogy az ügyfélélmény meghatározó eszköz lett és lesz is a cégek megfelelő működésében. Éppen ezért, szükséges megtalálni a fejlesztendő pontokat és elmozdulni abba az irányba, hogy még jobbá tegyük a kínált terméket és azokat minél inkább ügyfél igényeire szabni, mert csak így válik eredményessé emellett ügyfélorientáltá egy vállalkozás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, banki finanszírozás, faktoring, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói igények, kis- és középvállalkozás - KKV, kis- és mikrovállalkozások, ügyfélélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |