Tóth Boglárka (2023) Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Tóth Boglárka_T0AJ7A_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Boglárka_T0AJ7A_szakdolgozat összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (338kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (324kB) |
|
PDF
Tóth Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a kiskereskedelmi szektorban alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár bevásárlóközpont esetében. A kutatás a fogyasztói viselkedés változásaira és a digitális kor kihívásaira fókuszál, különös tekintettel az online és offline kommunikációs stratégiák hatékonyságára a vásárlók elérése és bevonzása terén.A dolgozat áttekintést nyújt a marketingkommunikáció alapfogalmairól, majd részletesen bemutatja az M3 Outlet által használt eszközöket és stratégiákat. A központi témák között szerepelnek az online jelenlét, közösségi média használat, hagyományos reklámok és az üzleti tevékenységekben használt különböző kommunikációs eszközök.A kutatásban fellelhetőek a főbb megállapítások és javaslatok a cég felé, hogy lépést tudjon tartani a fogyasztói igények és az online trendek dinamikus változásával.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bevásárló központ(ok), fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kereskedelem marketing, közösségi média, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |