Vona Letícia (2023) Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_VONA LETICIA_HEMN3M_GM_signed.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozati-osszefoglalas_Vona_Leticia.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (195kB) |
|
PDF
Vona Letícia szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Vona Letícia bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (354kB) |
Absztrakt (kivonat)
ÖSSZEFOGLALÁS A munkaerőpiac dinamikus változásai és a vállalati kultúra fontosságának felismerése új kihívások elé állítja a munkáltatókat, legfőképpen azokat, akik a fiatalokat kívánják megszólítani és megtartani. Ebben az esetben egyre növekvő jelentősége van a munkáltatói márkaépítésnek, amely a vállalat vonzerejét és hitelességét kommunikálja a munkavállalók felé. Fontosak tartottam, hogy szakdolgozatomat egy olyan témában készítsem el, ami jelenleg is aktuális, valamint folyamatos fejlődésnek néz elébe. Szakdolgozatom célja: a munkáltatói márkaépítés széles körű vizsgálata, a frissdiplomások perspektívájából megközelítve. Az alfejezetek során részletesen vizsgáltam meg, hogyan formálódik a munkáltatói márka a frissdiplomások szemszögéből, és milyen stratégiák alkalmazhatók a sikeres márkakép kialakításához és fenntartásához. A frissen végzettek a munkaerőpiacon fontos szerepet kapnak, mert a friss tudás birtokában vannak, de ezzel együtt nehéz is a helyzetük, mert általában nem rendelkeznek munkatapasztalattal. A szakdolgozat fókuszpontja tehát nem csupán a márkaépítés általános aspektusai állnak, hanem azok a nézőpontok is szerepelnek, amik a fiatalok körében napirenden vannak, ide tartoztak többek között a digitális eszközöknek a használata, az állások különböző platformokon való keresése, valamint a munkavállaláshoz kapcsolódó motiváció is. Szakdolgozatomban első részében a témához kapcsolódó releváns szakirodalmat mutattam be. Ahol kitértem a márka alapfogalmainak részletes elemzésére is. Ebben a fázisban arra, hogy fókuszáltam, megértsem a márkák lényegét, struktúráját és elméletét, melyek meghatározzák, azt, hogyan válnak azok hatékony eszközzé a munkáltatói brandépítés során. Ezt követően a szakdolgozatom harmadik nagy részében a primer kutatásom bemutatása és eredményei szerepeltek, melyet a dolgozat összefoglalása követ.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, marketing, márka, márkaépítés, munkáltatói márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |