Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése

Vona Letícia (2023) Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_VONA LETICIA_HEMN3M_GM_signed.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_VONA LETICIA_HEMN3M_GM_signed.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szakdolgozati-osszefoglalas_Vona_Leticia.pdf] PDF
Szakdolgozati-osszefoglalas_Vona_Leticia.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (195kB)
[thumbnail of Vona Letícia szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Vona Letícia szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Vona Letícia bírálat.pdf] PDF
Vona Letícia bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (354kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖSSZEFOGLALÁS A munkaerőpiac dinamikus változásai és a vállalati kultúra fontosságának felismerése új kihívások elé állítja a munkáltatókat, legfőképpen azokat, akik a fiatalokat kívánják megszólítani és megtartani. Ebben az esetben egyre növekvő jelentősége van a munkáltatói márkaépítésnek, amely a vállalat vonzerejét és hitelességét kommunikálja a munkavállalók felé. Fontosak tartottam, hogy szakdolgozatomat egy olyan témában készítsem el, ami jelenleg is aktuális, valamint folyamatos fejlődésnek néz elébe. Szakdolgozatom célja: a munkáltatói márkaépítés széles körű vizsgálata, a frissdiplomások perspektívájából megközelítve. Az alfejezetek során részletesen vizsgáltam meg, hogyan formálódik a munkáltatói márka a frissdiplomások szemszögéből, és milyen stratégiák alkalmazhatók a sikeres márkakép kialakításához és fenntartásához. A frissen végzettek a munkaerőpiacon fontos szerepet kapnak, mert a friss tudás birtokában vannak, de ezzel együtt nehéz is a helyzetük, mert általában nem rendelkeznek munkatapasztalattal. A szakdolgozat fókuszpontja tehát nem csupán a márkaépítés általános aspektusai állnak, hanem azok a nézőpontok is szerepelnek, amik a fiatalok körében napirenden vannak, ide tartoztak többek között a digitális eszközöknek a használata, az állások különböző platformokon való keresése, valamint a munkavállaláshoz kapcsolódó motiváció is. Szakdolgozatomban első részében a témához kapcsolódó releváns szakirodalmat mutattam be. Ahol kitértem a márka alapfogalmainak részletes elemzésére is. Ebben a fázisban arra, hogy fókuszáltam, megértsem a márkák lényegét, struktúráját és elméletét, melyek meghatározzák, azt, hogyan válnak azok hatékony eszközzé a munkáltatói brandépítés során. Ezt követően a szakdolgozatom harmadik nagy részében a primer kutatásom bemutatása és eredményei szerepeltek, melyet a dolgozat összefoglalása követ.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment és Vállalkozás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: employer branding, marketing, márka, márkaépítés, munkáltatói márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jún. 28. 10:30
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 28. 10:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet