Szántai Krisztián (2023) A modern ügyfélkapcsolati rendszerek bemutatása és vizsgálata a MOL Limo példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szántai_Krisztián_CGFZSV.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2043. December 03.. Download (2MB) |
|
PDF
titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (503kB) |
|
PDF
BA_O_Szántai_Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2043. December 03.. Download (155kB) |
|
PDF
Szántai Krisztián_bírálat_GM_FLK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
PDF
konzulensi_biralat_Szantai_Krisztian.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt években a technológiai újítások és az ügyfélorientált gondolkodásmód egyre nagyobb teret hódítottak a vállalati világban. A carsharing szolgáltatások - mint a közlekedés modern alternatívái - különösen nagy hangsúlyt fektetnek az ügyfél-elégedettség növelésére és a hatékony működésre. Ebben a kontextusban az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) elengedhetetlen eszközként szolgálnak a vállalatoknak, hogy közelebb kerüljenek ügyfeleikhez, jobban megértsék igényeiket és optimalizálják belső folyamataikat. Kíváncsi voltam, hogy működését tekintve valóban hatékonyabbá tudja-e tenni egy modern CRM rendszer az autómegosztás egyik kulcsszereplőjét, növelve az ügyfél-elégedettséget? Kutatásom kitért az ügyfélszolgálaton dolgozók tapasztalatai és ismeretei felől a CRM rendszerrel kapcsolatban. Mivel keresik meg relatíve legtöbbször az ügyfélszolgálatot, illetve milyen fejlesztési javaslat van ennek a kiküszöbölésére? Milyen rendszert használ a MOL Limo? Az ügyfélszolgálaton dolgozók elégedettek-e a munkájukkal? Végül pedig, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket? Kutatásomban hazai és nemzetközi szakirodalmakat dolgoztam fel szekunder kutatásként, majd a vállalattól kapott adatokból és kutatásokból egy kisebb betekintést nyújtok az olvasónak. Kutatásmódszertannak a kvalitatív módszert választottam. Primer kutatásként interjúkat végeztem a vállalat ügyfélszolgálatos munkatársaival, illetve a vállalati felsővezetővel. A kutatás eredményeként megállapítom, hogy valóban növelte a vállalat működési hatékonyságát és szolgáltatás minőségét egy új, modern CRM rendszer bevezetése. Bemutattam, hogy milyen arányban sikerül megválaszolni a beérkezett megkereséseket, továbbá mivel keresik meg relatíve legtöbbször Magyarország egyik legnagyobb carsharing szolgáltatójának ügyfélszolgálatát. Arra is kerestem a választ, hogy milyen hatással volt a vállalat működésére az új CRM rendszer bevezetése, milyen további fejlesztéseket igényel az ügyfelek elégedettségének érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | carsharing, CRM, közösségi gazdaság, mobilitás, MOL Limitless Mobility, Mol Limo, ügyfélelégedettség, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |