Sipos Melinda (2023) Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Sipos_Melinda_FA04BR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_O_Sipos_Melinda.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (207kB) |
|
PDF
szakdolgozat-biralat-es-javaslat_Bakonyi_Mate_külső konzulens részére_Sipos_Melinda.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (432kB) |
|
PDF
Sipos Melinda bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a munkáltatói márkaépítés hatásait vizsgálom a szolgáltató, vagy más néven SSC szektoron belül. Napjainkban egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márkaépítés jelentőségét, hiszen a megváltozott munkaerőpiaci és munkavállalói igények kihívást jelentenek a tehetséges jelöltek toborzásában és megtartásában. A szolgáltató központok számára is kulcsfontosságú, hogy vonzó képet alakítsanak ki magukról a munkaerőpiacon és képesek legyenek megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól. Kutatásomban arra keresem a választ, hogy milyen a szektorral kapcsolatos általános vélekedés, illetve melyek azok a munkáltatói értékek, amelyek egyedivé és vonzóvá tesznek egy vállalatot a szektoron belül.Szekunder kutatásom során feldolgozom a munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos nemzetközi és hazai szakirodalmi forrásokat, bemutatom a munkáltatói márkaépítés során még napjainkban is gyakran alkalmazott eszközök és módszertanok elméleti hátterét. Továbbá, ismertetem a szolgáltatói modell működéséhez kapcsolódó fogalmi alapokat, illetve igyekszem a szektorra jellemző munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos bevált gyakorlatokat is feldolgozni.Primer kutatásban egy konkrét, a szolgáltató szektorban tevékenykedő vállalatot vizsgálok. Kérdőíves felmérésemben a Fressnapf International Business Services munkavállalói vettek részt, akik az SSC szektorral és munkáltatójukkal kapcsolatos kérdésekre válaszoltak. Elemzésemben kitérek a szolgáltató szektorral kapcsolatos benyomásaikra, a vállalat előzetes és jelenlegi megítélésére, illetve arra, hogy mi az, amit egyedinek tartanak a Fressnapf International Business Services munkáltatói értékajánlatában. Öt, előzetesen megfogalmazott hipotézisemet pedig statisztikai módszerek segítségével vizsgálom.Kutatásom legfontosabb tanulsága, hogy hosszútávon és tudatosan érdemes foglalkozni a munkáltatói márkaépítéssel. A vállalat külső megítélése és ismertsége kulcsfontosságú a minőségi jelöltek bevonzásában, viszont a munkáltatói értékajánlat beváltása és a munkavállalók elégedettségének megőrzése elengedhetetlen a hiteles kép fenntartásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Vezetés és Emberi Erőforrás Fejlesztés Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | employer branding, EVP, kérdőíves felmérés, munkáltatói értékajánlat, Munkáltatói márka, munkáltatói márkaépítés, SSC, szolgáltató központ |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |